Gå til innhold

nytt headsett - anbefalinger?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+89234341

huff huff huff damage control nødvendig xD

AKG har en helt forj***** lydsignatur, kjøpte k412 en gang som er k24p i nytt design, verste møkke jag har hatt. altfor høye frekvenser, hadde EQ'en på -12 på de to siste frekvensbåndene og lell var det bare huff å høre på.

Creative greiene er noen rare greier eg ikke husker navnet på som creative har slagga navnet sitt på.

forøvrig er det flere andre tråder som er aktive for tiden som angår lukkede hodetelefoner i dnne prisklassen så sjekk de

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør ta damagecontrol på ditt eget innlegg spør du meg ;)

 

Det du prøvde å si om Creative skjønte jeg ikke en gang,hva er det du prøver å få fram? At siden de har noen dårlige modeller er alle dårlige?

 

Forøvrig syns jeg ikke det er noe galt med at folk starter nye tråder for å få svar på noen egne spørsmål,fungerer fint både på PC og stereodelen så hvorfor ikke her?

Lenke til kommentar

For det første: Alle AKG-hodetelefoner har ikke den overdrevne diskanten du mener at de har. For det andre er det inviduelt om man foretrekker mye diskant eller ikke. Husker jeg ikke feil, har du nevnt at du er ganske glad i mye og god bass. Lyden i K24P er lys, men så overdreven diskant at man må ty til så radikale EQ-innstillinger for å løse, det har de ikke.

Selvsagt etter min mening, det er vel kanskje derfor man egentlig burde gå i en butikk og lytte før man kjøper. :)

 

(Creative-settet du nevner er for øvrig HQ-1700).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Det jeg mente med creative hodetelefonene er at de ikke er creative....

audio technica ath fc7 for å være presis

http://members.jcom.home.ne.jp/cdma1x/ath-fc7.gif

Creative har bare satt sitt eget merke på dem.

 

Når det er sagt, det finnes ikke gode lukkede hodetelefoner under 1000 kr. Du må enten leve med dårlig isolasjon, eller ikke-fullkommen lyd. Da må du bruke propper

 

AKG har en annen feil som er faktisk er verre enn at lyden sug hvis du har samme kriterier som meg, nemlig at de kveler deg om du har dem rundt halsen. Det var drepen som gjorde at jeg ikke kjøpte k518/k81 DJ når jeg lette etter lukkede portable hodetelefoner, for jeg er avhengig avå kunne ta dem av å gå med dem rundt halsen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Har man i utgangspunktet kun hatt Porta Pro skal det ikke så fryktelig mye til før man føler at man har fått en forbedring.

9171864[/snapback]

hear hear :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
AKG har en annen feil som er faktisk er verre enn at lyden sug hvis du har samme kriterier som meg, nemlig at de kveler deg om du har dem rundt halsen. Det var drepen som gjorde at jeg ikke kjøpte k518/k81 DJ når jeg lette etter lukkede portable hodetelefoner, for jeg er avhengig avå kunne ta dem av å gå med dem rundt halsen.

9170765[/snapback]

 

Nå har jeg vært så heldig at jeg anskaffet meg et K518DJ, og bøylen er konstruert annerledes enn de mindre modellene, slik at det ikke tar kvelertak på deg i utide.

Kort sagt en bedre og større versjon av K26P. :) Etter min mening noe man bør titte på i klassen for lukkede portable hodetelefoner til ~500kr.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...