Fløffy Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 trenger nytt headsett nå som min gammle koss portapro tok kvelden. lurer på om noen har eit headsett å anbefale, til rundt 500 kr og skal helst vere lukket! har dere noen tips å komme med? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Til hvilket bruk? Og hva hører du på av musikk? Vil du ha mye bass som i PortaPro? Endret 29. juli 2007 av king_of_kong Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 blir vel helst til å høre på musikk, hører som oftest til rock, metal, men og en del andre sjangerer.. bassen kan vere som i Portapro eller litt mindre. bare selve lydkvaliteten er god og headsettet er godt å ha på så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Headset vil nå si at du ønsker med mic Sjekk ut Sennheiser PX100,gikk selv fra Porta Pro til dem og angrer ikke et sekund. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Må si meg enig i det. Måtte kjøpe SportaPro siden Expert ikke hadde mulighet til å ta inn Sennheiser PX100 eller noe fra AKG. PX100 er herlig til det meste av det jeg hører på (Alt fra Black Metal til 80-talls synthpop). Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 velvel, Sennheiser PX100 ser bra ut det. Andre alternativer? er ikke ute etter et "headsett" med mic Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hvor skal du kjøpe da? Må innrømme jeg ikke har en anelse hva de har av kjeder i indre Sogn Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Har hørt mye godt om AKG K24P, men har selv ikke forsøkt de. Tror nesten jeg må bestille de bare for å prøve. Lenke til kommentar
katet Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Eg har sansen for AKG K24P.. Er å få tak i på bla. komplett. Der kan også AKG K26P vere eit alternativ. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hodetelefoner for å være helt korrekt. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Hvor skal du kjøpe da? Må innrømme jeg ikke har en anelse hva de har av kjeder i indre Sogn 9168556[/snapback] I Indre Sogn har vi elkjøp, mobildata, euronics.. ikke det store for å si det sånn.. men har da muligheter til å bestille fra nettet da selfølgelig Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Tror han har tatt poenget nå De AKG'ene virka gode men tenker alltid at man får det man betaler for så er skeptisk til at de er på høyde med PX 100. Men vil man ha noe billig og greit er de nok helt ok. EDIT: Creative HQ-1700 er en av de bedre i sin prisklasse,god lyd og slipper ikke ut alt for mye lyd så du kan spille litt høyere. Koss UR40 skal være godt likt blant de som liker Porta Pro men vil ha litt mer av det samme. Endret 29. juli 2007 av DanielL Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 jeg og tykte AKG'ene virka litt for billig, det kan godt vere at jeg tar feil men jeg vil at de skal vare en stund og ha go kvalitet så jeg trur jeg legger litt mere penger i det en 170 kr Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 La til noen flere tips i den tidligere posten for å ikke ende med dobbelpost Men ja,er bra å tenke litt over hvor mye man legger i det. Men jeg har hørt flere historier om folk som har betalt over 1000 kr og likevel endt opp med problemer etter kort tid så pris er ikke alltid et kvalitetstegn. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Creative HQ-1700 såg bra ut, men er litt skeptisk til at den ligger utpå ørene. Noen som har prøvd den og som har meiningar om det? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg har prøvd dem og har ikke noe negativt å si om dem. Ja,de dekker da rundt ørene men ser ikke hva som er galt med det. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 så da er kanskje Creative HQ-1700 noe å satse på da Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Sennheiser HD555 Har disse selv, og hører på bare rock, og metall etc, og må si at lyden er strålende. Bassen er akkurat passe, kjapp og stram som passer til rock. Disse er ikke lukket, så de lekker litt lyd, men hva har det å si når lydkvaliteten er topp. Det er litt dyrere enn 500kr, men verdt det. LLIINNKK!! Endret 29. juli 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Spørs om de er beregnet til portabel bruk da. Med 1/4"-plugg og 120 ohm impedans, er det åpenbart at de ikke stiller i samme klasse som PortaPro og andre bærbare hodetelefoner. De er nok for tunge til å bli drevet av de fleste bærbare spillere, og det er fælt tungvint å bære rundt på en bærbar hodetelefonforsterker, som legger til 500kr til. Dessuten er de åpne. (Men det skal sies at jeg har hørt mye positivt om HD555 fra andre kilder, så for lytting hjemme i godstolen, er de nok supre.) Forøvrig er K24P og K26P så mistenkelig billig fordi det er en utgående modell (AKG bytter litt om på farger og modellnavn for tiden). Mitt forslag er for øvrig AKG K518DJ, som for tiden kan fås til rett under 500kr inkl. frakt fra CDON. https://www.cdon.com/product.phtml?prod=656725 Endret 29. juli 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå