floppy Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Når jeg prøver å komme inn i bios på mitt abit th7-II raid hk, kommer det bare en blå, tykk strek nederst på skjermen. Jeg har prøvd å resete cmos og jeg har prøvd forskjellige biosversjoner, men det er stadig bare en blå strek nederst på skjermen. Pcen fungerer ellers som den skal. Ingenting er overklokket. Er det noen som vet hvordan jeg kan løse dette? mvh B.T.Jordal Lenke til kommentar
MrLing Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har det samme problemet på mitt abit kg7-raid hovedkort. Finner ikke ut av det. Når jeg skal inn i bios får jeg kun en tykk blå strek (som også "floppy" beskriver). Noen som har en mulig løsning???? Lenke til kommentar
bel Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Du har sikker koblet en kabinettvifte til strømuttaket på hovedkortet, fjern denne og du vil komme inn i bios igjen. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Enermaxviftener som er koblet rett på HK fører typisk til det problemet Lenke til kommentar
floppy Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Takk for svar! Alt ok igjen. Tok ut enermaxpluggene på hk og det var det som skulle til. (Litt rart egentlig, for jeg har hatt viftene monter en stund og har helt til i dag kommet inn i bios uten problemer.) mvh btj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå