Samegerilja Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Lol bor ca 4 mil ifra Vadsø og Reneë Zellweger har altså vært på slektstreff? Moren er opprinnelig i fra Tana men har flyttet til Vadsø, og hun har altså vært på familietreff der. Hvorfor får man ikke vite sånne ting på forhånd Selv om det var slektstreff hehe Nordlys Hvis "alle" tviler på hvor Vadsø ligger: Vadsø Bare flytt posten til hvor det passer, fant ikke stedet hvor man diskuterer kjendiser (om det finnes en slik tråd) Endret 29. juli 2007 av Samegerilja Lenke til kommentar
valentino Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Moren er opprinnelig i fra Tana men har flyttet til Vadsø, (...) 9168398[/snapback] Her tror jeg du tar feil. sakset fra artikkelen: Renées mor, Kjellfrid Irene Andreassen, er fra Ekkerøy utenfor Vadsø Ekkerøy er ikke i Tana, noe du burde vite dersom du bor 4 mil fra vadsø. (I nærheten av varangerbotn?) Ekkerøy er så vidt jeg husker ca 15 kilometer øst for Vadsø. Endret 29. juli 2007 av valentino Lenke til kommentar
ecko Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 vettafaen, se & hør kanskje? Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Hehe lol, ja jeg sa hun hadde flyttet til Vadsø. Hvis du fikk det med deg idet hele tatt va jeg skrev? Hun er fra Ekkerøy utenfor Vadsø, ja i denne stund. Men ikke før Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Vadsø har vært hjembyen min i 13 år. Typisk at ting skjer når jeg flytter.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå