Fjellhesten Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hei, jeg så litt på hydrolift/stormway x-17 med vannjet, men likte ikke helt innredningen. Noen som vet om andre båter rundt 15-20 fot som har vannjet? Søkte litt rundt på google, men fant ingenting:( Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) på finn er det en del båter med vannjet bare søk på SEA DOO eller VANNJET Endret 29. juli 2007 av dal-z Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Bare nysgjerrig, hvorfor vil du ha vannjet? du mister jo mye effekt i forhold til drev/propell Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Tenkte på vannjet da våten ikke går så dypt i vannet, og den for vel litt bedre kjøreegenskaper? Vet ikke om jeg skal ha båt med vannjet altså, bare leker litt med tanken. Lenke til kommentar
Momicocra Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg tror en av Zodiac sine båter har jet motor Zodiac Projet: http://www.zodiac-boats.co.uk/ProJet.htm Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 Den var litt liten. Tenker på 16-18 fot, inredet litt praktisk. ALtså ikke no scooter-sete e.l. Mer innredet som en skjærgårds-jeep e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå