Kravdal Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå, og klikker snart-.- det virker som om en gang i blant så går internetten min av og på i 1ms elns, for jeg blir logget av msn, DC på mIRC og faller ut av Bnet da jeg spiller og dette er meget plagsomt.. Jeg finner ingen virus( kanskje ikke så rart da jeg bare bruker AVG) Noen som har noen ide hva det kan være / jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Kravdal Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 nope.. jeg har brednett: p Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Er du tilkoblet trådløst eller med kabel? Lenke til kommentar
Kravdal Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 jeg har kabel(15m, vis noen vil vite det) også er det sikkert noen som lurer på hvilken router jeg har også, så jeg har en asus wl-500g.. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 15 meter, det var langt. Den ruteren sliter med blant annet det problemet. Sørg for å oppgradere til siste firmware, det fikser visstnok en hel del (men ikke alt). Se om det hjelper. Lenke til kommentar
Kravdal Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 ja men tingen er att det har virket bra i over ett år nå... dette er noe som har kommet nå i det siste Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Mhm, det samme skjedde med min Linksys WAG354G. Funket helt greit inntil det en dag bare sa stopp. Etter det tålte den ingenting - taklet ikke trafikken jeg sendte gjennom den. Internett og opp ned hele tiden, ruteren hang, kunne ikke koble til den engang. Aner ikke nøyaktig hva som skjedde, men jeg visste det var en elendig ruter, så jeg kjøpte like greit en ny og bedre. Men det var den, og den var virkelig elendig. Sjekk denne tråden, virker som det samme problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå