Gå til innhold

Sony Digital 8 Videokamera

Anbefalte innlegg

post-117712-1185734070_thumb.jpgEr det noen som tilfeldigvis har et digital 8 videokamera fra Sony. Dette er et Hi8 kamera, men som tar opp digitalt. Det er kun Sony som har lagd disse kameraene. Mitt kamera er ødelagt, og jeg trenger å overføre alle filmene til DVD eller VHS. Skal jeg sende inn alle filmene for overføring koster dette bortimot 300,- pr 60 minutters film. Dette hadde blitt dyrt. Så hvis det er noen som har et slikt kamera, eller har noen råd til meg. Så hadde jeg blitt glad. Jeg kan kjøpe evt leie det av deg- Betaler det du vil ha innenfor rimelighetens grenser selvsagt. :cry:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merk at ikke alle Digital8 kamera kan spille av Hi-8. Er vel kun de dyreste som kan det. Det beste hadde kanskje vært å prøve å finne et gammelt brukt Hi-8 kamera på en eller annen måte, eller låne et av en vennlig sjel.

Men har du sjekket alle butikker i ditt nærområde for priser på overføring til DVD eller VHS? Det finnes billigere alternativer enn det der. Er nok ikke så alt for stor forskjell, men litt billigere enn 300 kroner pr. time bør være mulig å finne. Har sett priser på 180 pr. time til VHS og 220 til DVD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...