north_ Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Irak vant 1-0 i finalen i den indonesiske hovedstaden Jakarta Younes Mahmoud Khalef scoret kampens eneste mål 18 minutter før slutt. Kapteinen headet i mål etter en corner fra Hawar Mohammed. Myndighetene hjemme i Irak hadde innført portforbud i Bagdad frem til mandag morgen for å unngå tragedien etter semifinale der over 50 mennesker mistet livet. Etter at dommeren blåste av kampen i Jakarta søndag strømmet tusenvis av jublende irakere likevel ut i Bagdads gater. De er meldt om at de feirende skyter i luften i Bagdad, men det er ikke meldt om drepte eller sårede. Blant de feirende er irakiske politimenn og soldater. (( NRK )) grutulerer Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Irak vant 1-0 i finalen i den indonesiske hovedstaden Jakarta Younes Mahmoud Khalef scoret kampens eneste mål 18 minutter før slutt. Kapteinen headet i mål etter en corner fra Hawar Mohammed. Myndighetene hjemme i Irak hadde innført portforbud i Bagdad frem til mandag morgen for å unngå tragedien etter semifinale der over 50 mennesker mistet livet. Etter at dommeren blåste av kampen i Jakarta søndag strømmet tusenvis av jublende irakere likevel ut i Bagdads gater. De er meldt om at de feirende skyter i luften i Bagdad, men det er ikke meldt om drepte eller sårede. Blant de feirende er irakiske politimenn og soldater. (( NRK )) grutulerer 9168190[/snapback] Utrolig, men sant Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Kan Hellas vinne EM kan hva som helst skje sier jeg bare. Angående det med skytingen er det den rareste måten å feire en seier jeg noen gang har hørt om(Bortsett fra han karen som fikk fingeren revet av, med det er en annen historie). Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Er da ikke så rart å feire eit mål med å hoppe over et reklame skil? Men at ringen skal hekte seg fast i skiltet og rive av fingen er litt mer sært Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Ja fy,de bildene i ettertid var ganske ekstreme. Beinbiter og saker. Men hvor du tar det med å hoppe over noe skilt fra skjønner jeg ikke,er jo skytingen som er noe spesiell. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Ja fy,de bildene i ettertid var ganske ekstreme. Beinbiter og saker. Men hvor du tar det med å hoppe over noe skilt fra skjønner jeg ikke,er jo skytingen som er noe spesiell. 9169420[/snapback] oii Snakker om en annen som mista fingeren jeg da. Han hoppa over et reklameskilt. my bad Leste også at finale-helten ikke vil returnere tilbake til Irak, han sa at der nede kunne mange skade eller drepe han osv.. Og at han ville ha dei Amerikanske styrkene ut av landet så fort som mulig. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Virkelig imponert over Irak, dette hadde jeg aldri trodd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå