Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Har glemt bruker passor på pc'en


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Skulle inn på den bærbare pcen min her om dagen men så husket jeg ikke passoret. Hva gjør jeg? må jeg formatere?

 

Var en gang på lan for lenge siden å da gikk det folk rundt å logde seg inn på pcene uten passord, de var inne i bios og gjore dette tror jeg.

 

VErsåsnill å svar raskt jeg trenger pcen!

Takker for svar på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er et program som heter ERD Commander som kan bootes fra CD og endre passord på Windows installasjoner på PC'n. Virker ikke som programmet selges lenger, men mulig du finner det på nettet en plass.

Usikker på om det er greit å oppfordre til piratkopiering når programmet ikke er i salg lenger, men om det ikke er lov så ber jeg en administrator om å slette dette innlegget.

Lenke til kommentar

Microsoft har overtatt ERD commander.

 

Nå er det jo linket til er program over.

Quote:---jokr---

For å fjerne windows pwd, link HER!

http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/

 

http://www.ultimatebootcd.com/

Er gratis og har selvfølgelig sofware for dette.

windows pass:Offline NT Password & Registry Editor

 

bios pass:wipecmos

 

Kan jo se på youtube.

På noen dumme scriptkiddis forbigå windows password.

Tror vel at dem er hackere.

Endret av SNIPPSAT
Lenke til kommentar
Er et program som heter ERD Commander som kan bootes fra CD og endre passord på Windows installasjoner på PC'n. Virker ikke som programmet selges lenger, men mulig du finner det på nettet en plass.

Usikker på om det er greit å oppfordre til piratkopiering når programmet ikke er i salg lenger, men om det ikke er lov så ber jeg en administrator om å slette dette innlegget.

9170029[/snapback]

 

Det ligger mange kopier av det ute på nettet.. Men vet hvertfall at mange PC service steder bruker dette programmet da de aldri vet passord på pcen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...