Gå til innhold

Interaktive spill til ps3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Matten du tenker er til Wii, ser ut som en badevekt du står på, så veier den deg og du kan gjøre diverse ting påTV skjermen med Wii.

 

Hvem konsoll du skal velge har noe med hva som driver deg, og hva du forventer utover.

Det du spørr etter er det Wii har, Alså det er den konsollen som lar deg være mest mulig med på spillet istede for og sitte stille med 2 trøtte joysticker på en kontroll.

 

Wii er den konsollen man velger om man skal ha mest morro ut av pengene man bruker på konsoll. Pris på ca 1500,- kr er ingenting i forhold til de andre på markedet og ingen av de leverer den samme motorikken som Wii gjør.

Wii har nylig lansert en Pistol kontroll som skal føre innlevelsen av skyte spill helt ut.

 

Ps3 er heller ikke ett dårlig valg. til 6000,- nå får du en god start pakke med 2 spill og en ekstra håndkontroll. Noe lignenes Wii har Ps3 de håndkontrollen Six Axis håndkontrollen (som øvrige pratet om her) denne kontrollen er din standard kontroll, bare at den har en sensor som gjør at du kan bevege på den så styrer man f.eks ett fly eller (Drage som nevnt tidligere i ett spill som heter Lair

Men med tanke på selve konsollen og morro'a for flere med Selve konseptet er det ikke.

 

Selv har jeg begge konsollene og er fornøyd med dem.

Jeg vil heller anbefale deg kjøpe Wii om det nettop er konseptet du er ute etter. Spar opp og kjøp en Xbo360 eller ps3 seinere.

 

Så kommer det til spilla, Valget mellom de 3 konsollene på markedet.

Ps3 : Konsollen med Invisteringen og ett parr Gode ekslusive spill tittler utover mot vinteren, Du får Six Axis og PSN som lar deg laste ned noen Ganmle god biter og se video'er og demoer av nye spill.

 

Wii : Konsollen for konseptet og Morsomheten for kunn deg og eller flere. Menes med at konseptet er for deg eller sammen med dine, for Wii tilbyr deg alså morsomme mario ekslusiver over hele året. Du går aldri tom for Mario spill.

Vinterns store begivenhet må være Super Smash Bros. Brawl, det nye nintendo Smash spillet som har vært en heftig begivenhet hos mange. Nintendo kommer stadig vekk med noe nytt og tilføye konsollen sin som gjør det morsomt og stas eie en Wii, Men en ting skal Nintendo ha og det er Kreativitet.

 

Xbox360 : Mircrosoft har som sagt redda seg igjenn denne høsten Med en Mega endel Hitter som Halo 3, Mass Effect og GTA 4 og flere. Xbox360 er havlet prisen av en ps3 og leverer på nåværende stadiet samme ytelse. Microsoft xbox360 har ett mye bredere spekter innen Online spilling med spillene sine enn det ps3 og Wii har, Alle vet hva xboxlive det sier vel sitt.

For halve prisen av ps3 er ikke xbox360 så galt, du kan til og med linke de sammen med andre kammerater du har så dere kan spille mange sammen.

Xbox360 som ps3 leverer ikke noe av Wii konseptet, ps3 ligger nok forran med Six Axis men skal nok se at Microsoft finner på noe lurt etterhvert. Mok en konsoll verdt ha ved Tv'en

 

Jeg vil anbefale deg ta en god titt på spill du har lyst og spille.

Hvilke og hvordan du vil tilbringe tiden foran tven din på.

Uansett om du vil ha en xbox360 eller en Playstation 3 vil jeg anbefale Wii på det sterkeste, nettop fordi det er en konsoll man er nødt og ha pga Konseptet og all morroa som følger med.

 

:thumbup:

Endret av Imsdalo
Lenke til kommentar
Matten du tenker er til Wii, ser ut som en badevekt du står på, så veier den deg og du kan gjøre diverse ting påTV skjermen med Wii.

 

Hvem konsoll du skal velge har noe med hva som driver deg, og hva du forventer utover.

Det du spørr etter er det Wii har, Alså det er den konsollen som lar deg være mest mulig med på spillet istede for og sitte stille med 2 trøtte joysticker på en kontroll.

 

Wii er den konsollen man velger om man skal ha mest morro ut av pengene man bruker på konsoll.  Pris på ca 1500,- kr er ingenting i forhold til de andre på markedet og ingen av de leverer den samme motorikken som Wii gjør.

Wii har nylig lansert en Pistol kontroll som skal føre innlevelsen av skyte spill helt ut.

 

Ps3 er heller ikke ett dårlig valg. til 6000,- nå får du en god start pakke med 2 spill og en ekstra håndkontroll. Noe lignenes Wii har Ps3 de håndkontrollen Six Axis håndkontrollen (som øvrige pratet om her) denne kontrollen er din standard kontroll, bare at den har en sensor som gjør at du kan bevege på den så styrer man f.eks ett fly eller (Drage som nevnt tidligere i ett spill som heter  Lair

Men med tanke på selve konsollen og morro'a for flere med Selve konseptet er det ikke.

 

Selv har jeg begge konsollene og er fornøyd med dem.

Jeg vil heller anbefale deg kjøpe Wii om det nettop er konseptet du er ute etter. Spar opp og kjøp en Xbo360 eller ps3 seinere.

 

Så kommer det til spilla, Valget mellom de 3 konsollene på markedet.

Ps3 : Konsollen med Invisteringen og ett parr Gode ekslusive spill tittler utover mot vinteren, Du får Six Axis og PSN som lar deg laste ned noen Ganmle god biter og se video'er og demoer av nye spill.

 

Wii : Konsollen for konseptet og Morsomheten for kunn deg og eller flere.  Menes med at konseptet er for deg eller sammen med dine, for Wii tilbyr deg alså morsomme mario ekslusiver over hele året. Du går aldri tom for Mario spill.

Vinterns store begivenhet må være Super Smash Bros. Brawl, det nye nintendo Smash spillet som har vært en heftig begivenhet hos mange. Nintendo kommer stadig vekk med noe nytt og tilføye konsollen sin som gjør det morsomt og stas eie en Wii, Men en ting skal Nintendo ha og det er Kreativitet.

 

Xbox360 : Mircrosoft har som sagt redda seg igjenn denne høsten Med en Mega endel Hitter som Halo 3, Mass Effect og GTA 4 og flere. Xbox360 er havlet prisen av en ps3 og leverer på nåværende stadiet samme ytelse. Microsoft xbox360 har ett mye bredere spekter innen Online spilling med spillene sine enn det ps3 og Wii har,  Alle vet hva xboxlive det sier vel sitt.

For halve prisen av ps3 er ikke xbox360 så galt, du kan til og med linke de sammen med andre kammerater du har så dere kan spille mange sammen.

Xbox360 som ps3 leverer ikke noe av Wii konseptet, ps3 ligger nok forran med Six Axis men skal nok se at Microsoft finner på noe lurt etterhvert. Mok en konsoll verdt ha ved Tv'en

 

Jeg vil anbefale deg ta en god titt på spill du har lyst og spille.

Hvilke og hvordan du vil tilbringe tiden foran tven din på.

Uansett om du vil ha en xbox360 eller en Playstation 3 vil jeg anbefale Wii på det sterkeste, nettop fordi det er en konsoll man er nødt og ha pga Konseptet og all morroa som følger med.

 

:thumbup:

9170481[/snapback]

 

Tusen takk for et utfyllende svar!

Tror nok jeg vil gå for wii i første omgang, er den som tiltaler meg mest. DU har kanskej et tips over hvor ejg kan få tak i wii til en god pris?

Lenke til kommentar

Hei

Desverre finner jeg ingen Wii til 1599 slik tilbudet sa for ei stønn siden.

 

Diverse butikker og kjeder Selger Nintendo Wii for 2599,- og høyere.

 

Denne Her er det billigste jeg fant.

 

Ett annet alternativ er å bruke www.qxl.no og www.finn.no

 

finn.no annonser får du sansyneligvis ikke billigere men gjerne med ett parr spill, så det kan være fornuftig om du ikke har lyst og bruke veldig mye penger på spill.

 

Wii er den billigste konsollen på markedet men man må fortsatt betale litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...