8520dcn Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 http://www.psdata.no/ps.asp?it=132684&pdm=mainspec Lurer litt på om dette kortet egner seg godt for overklokking, pluss at det er ellers er greit, noen erfaringer? Eventuelt andre billigere kort som gjør samme nytten. Passer vel best i kjøling kategorien men, vet noen om det er greit å bytte den kjøleren som sitter på til vannkjøling, eventuelt hvilke komponenter denne kjøler og som må vannkjøles? Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 jeg vil si at dette er bedre! Det du har valgt er et SLI kort med 680i brikkesett mens det jeghar valgt er et P35 som er nyere og vil påstå at det er bedre siden det er nyere, men skal du ha SLI så velg det du fant hvis ikke så tenk på det jeg viste nå Lenke til kommentar
8520dcn Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Ok, takk skal du ha! Tror nesten jeg velger det du anbefalte da, siden det er mere usikkert om det noengang blir noe SLI. Så enklere ut å vannkjøle det også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå