rioi Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Har kjøpt meg en HP pavilion tx1000 På denne ligger windows vista. Jeg får beskjed om at jeg bør regsitrere pc-en for å få mest mulig ut av den. Det vil ikke jeg, derfor trykker jeg "ikke minn meg på dette flere ganger". Allikevel dukker den opp på nytt etter 5 minutter. Noen som vet hva jeg må gjøre for å bli kvitt dritten? Bilde: http://rioi.net/bilder/registrering.jpg Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 prøv minn meg på det senere og se om det tar lengre tid, og så ikke minne deg på det? Mulig det er en bug i den... Lenke til kommentar
rioi Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 takker for tipset, men det fungerte ikke desverre. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Men hvorfor vil du ikke registrere da? Du kan jo prøve å kontakte HP's brukerservice for å få hjelp også. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Det virker som det er et ikke valg Kontakt HP. Kan jo være de har gjort det sånn så de plager folk til å registrere, hehe Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Virker som dette er et HP problem. Dama har også HP, og akkuratt samme problemet. Lenke til kommentar
rioi Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Men hvorfor vil du ikke registrere da? 9168133[/snapback] Har mest blitt en prinsippsak etterhvert. Virker jo som om HP har lagd "feilen" for at man skal registrere pc-en, og det kommer jeg ikke til å gjøre. Har sendt klagemail til HP nå og spurte hva som er årsaken. Skal poste her hvis jeg finner ut hvordan det kan fikses. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg er så lei registreringsmas. Til og med grssklippern ville de helst at en skulle registrere nå. Jeg gir opp. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) -slettet- Endret 29. juli 2007 av Samegerilja Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Du kan prøve dette: 1. Finn ut hvilken prosess det er som kjører "registeringen" 2. Kill prosessen 3. Fjern prosessen fra start automatisk når os bootes listen. Mer om hva prosesser er og hvordan du kan stille inn slike ting kan du lese om her: http://www.hardware.no/guider//guide_windows-prosesser/35032 Lenke til kommentar
rioi Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 takker. Fant ut at prosessen kommer av HPSDPAPP.exe avslutta først prosessen, deretter flyttet jeg filen over til ei backupmappe. Nå blir det spennedne å se om det funka Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 jeg var hos en kamerat av meg med splitter ny compaq med vista og han får dette opp hele tiden selv om han trykker"ikke minn meg på dette flere ganger" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hvis man registrerer går jo meldingen vekk, da er det ikke mer stress. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hvis man registrerer går jo meldingen vekk, da er det ikke mer stress. 9170258[/snapback] vel, om eg trykker ikkje minn meg på dette lenger så forventer eg at programmet ikke maser lenger. Blir litt masete om eg skal registere alle printerene vi har på jobb... Har jo allerede avtale med HP om dei.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hvis man registrerer går jo meldingen vekk, da er det ikke mer stress. 9170258[/snapback] Det er vel det de håper på de fleste gjør. Men det burde være totalt unødvendig med sånn crappy reg prog osv. Ikke rart man skyr sånne selskaper som pesten. Lenke til kommentar
rioi Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 takker. Fant ut at prosessen kommer av HPSDPAPP.exeavslutta først prosessen, deretter flyttet jeg filen over til ei backupmappe. Nå blir det spennedne å se om det funka 9168820[/snapback] Det funka for de som har samme feilen.. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Bra at du ble kvitt meldingen iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå