Gå til innhold

Trenger Hjelp med MSI K9Neo

Linkage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Men er det ingen som vet hva jeg skal gjøre?

Forresten dette er hele beskjeden: warning unknow processor Revision* The processor installed on your system are of an unknown revision, please contact your BIOS vendor for appropiate updates" press F1 to resume"

Lenke til kommentar

Kobla alle strømkontakter? 24 pin, og 4 pin ("P4")

Bios er spesiell til det kortet det er 2 codec'er med ulike Bios'er, etter denne CPU lista skulle CPU'en være støtta.

Når kortet ikke booter kan en stort sett glemme Bios oppdatering på "vanlig måte".

Fikk et nForce2 kort fra lagersalg, støtta Sempron2500 ifølge CPU lista, men nei - fikk et "gammalt" kort - "redda" kortet med og ta min XP2600 fra mitt andre nF2 kort og boote og endre Bios, med "fersk Bios" fungerte prosessoren som skulle være der :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har greid å installere Windows XP og alt. Men hver gang jeg starter maskinen kommer denne beskjeden: The processor installed on your system are of an unknown revision, please contact your BIOS vendor for appropiate updates" press F1 to resume"

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Greit, nå har jeg oppdatert BIOSen så den skriften er borte. Men det står forsatt "Error Drive A:" eller noe lignende. Det er sikkert fordi jeg ikke har Floppy Disk, men det betyr at jeg forsatt må trykke på F1 før jeg starter PCen. Går det an å fikse dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...