_Johan_ Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har en dvd som støtter dvd, hvordan ska jeg gå fram for å se vcd filmer på den... Er vcd det samme som mpeg eller må jeg hente ned vcd filmer??? Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg har en dvd som støtter dvd Høres logisk ut Fra spøk til side: VCD er egentlig en mpg fil, ja. MEN det stilles spesielle krav til mpg fila (fps, lyd osv.). Se http://www.vcdhelp.com for alt du trenger å vite Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 vcd mente jeg, gikk litt fort i svingen Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Du kan lett bruke Nero til å brenne ut VCDer. Det er i wizarden der, så er det bare å velge "video CD". Tror det er begrenset lengde på litt over en time per VCD, så selv om en film kun tar 700 MB i divx format, så er det lengden det kommer an på når det er på VCD. (Tror i alle fall det var slik det var) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå