Salemonsen_ Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Hei! Jeg skulle før idag prøve å nå en maksklokk igjen får å se hvor stor forskjell jeg fikk på superPI 1M, men når jeg kom over 2,760GHz så fikk jeg feilmelding før jeg kom in i windows, det sto at C:/Windows/System (eller noe slikt) var skadet eller slettet, så jeg satt alt i bios til stock og da kunne jeg gå inn i windows. Noen andre som har hatt dette problemet? -Salemonsen Endret 29. juli 2007 av SirSalemonsen Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hvilken melding var det du egentlig skulle ha, da? Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Hvilken melding var det du egentlig skulle ha, da? 9167395[/snapback] Hva? Dette fikk jeg opp før jeg fikk opp Windows Load Screen Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hvilken melding var det du egentlig skulle ha, da? 9167395[/snapback] Hva? Dette fikk jeg opp før jeg fikk opp Windows Load Screen 9167402[/snapback] Jojo, ser det, men du sier at du fikk feil melding, som i at du ventet en annen melding. Hvis du mener feilmelding, så er det en forskjell med og uten mellomrom. Men jeg klør meg oså litt i hodet over at klokking av CPU gir denne meldingen. Har du klokket den såpass tidligere, og det ble bra da, eller var dette et enganstilfelle akkurat denne gangen? Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Hvilken melding var det du egentlig skulle ha, da? 9167395[/snapback] Hva? Dette fikk jeg opp før jeg fikk opp Windows Load Screen 9167402[/snapback] Jojo, ser det, men du sier at du fikk feil melding, som i at du ventet en annen melding. Hvis du mener feilmelding, så er det en forskjell med og uten mellomrom. Men jeg klør meg oså litt i hodet over at klokking av CPU gir denne meldingen. Har du klokket den såpass tidligere, og det ble bra da, eller var dette et enganstilfelle akkurat denne gangen? 9167425[/snapback] hehe, fikset nå Ja jeg har klokket tidligere, har hatt den på 2,9GHz (2890MHz) da kom den ikke lengre, så jeg tenkte jeg skulle se forskjellen fra 2,4 til 2,9 GHz i SuperPI, men det var da jeg fikk denne feilmeldingen Lenke til kommentar
Debate Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 hvordan fikset du det? Klokke ned? Kjekt og vite om samme feil intreffer her en gang Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 hvordan fikset du det? Klokke ned? Kjekt og vite om samme feil intreffer her en gang 9170952[/snapback] Har ikke fått fikset det. Finner ikke ut hvorfor det skjer. Lenke til kommentar
Propanelgen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hei! Jeg skulle før idag prøve å nå en maksklokk igjen får å se hvor stor forskjell jeg fikk på superPI 1M, men når jeg kom over 2,760GHz så fikk jeg feilmelding før jeg kom in i windows, det sto at C:/Windows/System (eller noe slikt) var skadet eller slettet, så jeg satt alt i bios til stock og da kunne jeg gå inn i windows. Noen andre som har hatt dette problemet? -Salemonsen 9167386[/snapback] Jeg _tror_ dette har med hk/minne å gjøre. Jeg hadde også dette problemet inntil jeg oppgraderte BIOS på mitt Abit AB9 Pro for oppgradert støtte for minnemoduler. Hvilken FSB:DRAM divider kjører du? Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Hei! Jeg skulle før idag prøve å nå en maksklokk igjen får å se hvor stor forskjell jeg fikk på superPI 1M, men når jeg kom over 2,760GHz så fikk jeg feilmelding før jeg kom in i windows, det sto at C:/Windows/System (eller noe slikt) var skadet eller slettet, så jeg satt alt i bios til stock og da kunne jeg gå inn i windows. Noen andre som har hatt dette problemet? -Salemonsen 9167386[/snapback] Jeg _tror_ dette har med hk/minne å gjøre. Jeg hadde også dette problemet inntil jeg oppgraderte BIOS på mitt Abit AB9 Pro for oppgradert støtte for minnemoduler. Hvilken FSB:DRAM divider kjører du? 9223997[/snapback] CPU/6 =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå