Gå til innhold

Reisedilemma.. dra eller ikke dra?

Anbefalte innlegg

Hoy!

Flyet mitt til aiya napa går kl. 0700 i morra tidlig, skal være der i 2 uker.

Fikk en "kong" eller megakvise på topp av rævsprekken som legen skjærte opp på onsdag. Det er et urent sår og det er dypt som legen sa så dama må bytte sånn bomullsdott dynka i antibiotika i hver dag+rensing. Jeg kjenner ikke såret lenger og det gror fort. At det gror fort kan være et dårlig tegn. det kan fortsatt være dritt inni der. Jeg går på antibiotika til t.o.m torsdag. dvs ikke drikking.

Sykepleier mente jeg kunne dra og bade i saltvann, klorvann de siste dagene.

Legen anbafalte meg ikke og dra. mest fordi han vil sjekke såret på mandag og sånne sår kommer fort tilbake og folk har daua av det før. Blodforgiftning og noe annet drit.

Såret ser veldig fint ut nå. kjenner ingenting og det føles bra. Bedre og sitte der i sola enn her i regnet og bli enda mer drittlei alt. I værste fall må jeg kutte opp igjen der nede, men vi har med alt av verktøy og sterile ting. Dama fikk opplæring hos legen på fredag. Vi har gleda oss i 9 mnd og alt er klart.

Jeg kan avbestille i siste liten her. Har fram til flyet står på rullebanen, legen skulle fikse det uansett sa han. Jeg kan dra, hvis turen blir ødelagt blir ingenting dekka.

Hva ville dere gjort? jeg er usikker... hjelp meg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hoy!

Jeg kan avbestille i siste liten her. Har fram til flyet står på rullebanen, legen skulle fikse det uansett sa han. Jeg kan dra, hvis turen blir ødelagt blir ingenting dekka.

Hva ville dere gjort? jeg er usikker... hjelp meg...

9167057[/snapback]

Da blir du/dere gjerne hjemme, og tar turen på et senere tidspunkt. I hvert fall det jeg ville gjort :)

Avbestille= pengene tilbake

Ikke sant?

Så da er det ikke noe stress; i hvert fall slik jeg ser det.

Men hvis du/dere allikevel drar, ha en fin tur :cool:

Endret av Adan
Lenke til kommentar

Jeg kan avbestille og få penger i retur ja. Det begynner og nærme seg slutten på høysesongen der nede så da må vi evt vente til neste år...

Vi skal til et sted det er MYE liv så f.eks en tur til gran canaria i oktober er uaktuelt!

Har ikke hatt skikkelig ferie på 3 år, sykdom og fengsel har ordna den biffen. Veldig uflaks at jeg fikk dette nå. stakkars dama har eller aldri vært i syden uten familie...

Fant netopp ut at jeg kan drikke mens jeg går på denne medisinen. Selvom jeg går på dosering-alvorlige tilfeller++ ;) . ringte bærum og fikk snakke med en lege + at det står på lommelegen.

Nå kjenner jeg reisefeberen i hele kroppen her..... uuææææ

Hadde det ikke vært for den dritten her hadde jeg stått og trippa i baren på gardemoen nå!

Gruble,gruble,gruble,gruble... Sykepleier sa det gikk fint. legen anbefalte det ikke. Sykepleieren var fin, det var ikke legen... hmmmm...

Hvis alt går som det skal er det eneste at jeg ikke bør bade de første dagene og klorvann de siste...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...