wazza Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hei. Jeg holder på med å lage et vannkjølingsett. Er snart ferdig med blokkene. Jeg lurte på om det var noen som hvisste hvordan man lager tank. Den må være stor nok til at jeg får plass til en akvariepumpe i den. Jeg har et Chieftec miditower. Tenkte å sette tanken under hardiskene. (Helt nederst til høyre) mhv Øystein Lenke til kommentar
Petterbw Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 gjør som meg, gå på clas ohlson og kjøp en strøboks m/lokk. den holder litt over en liter og passer perfekt koster 30kr eller no. bare dytt alt oppi gjennom strøhullet eller lag en litt mer proff ordning Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg å, dro på clas ohlson å kjøpte en passende boks på tre liter. Har brukt den snart et år. funker utmerket. Bare borr noen hull i lokke så du får inn og ut slangene og ledningene Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 ... Eller skreddersy en passende tank av 8mm plexi. Det blir riktignok noe dyrere, men er vel verdt kronene! Du kan få en glassmester til å skjære til bitene, som du siden skrur / limer sammen. Lenke til kommentar
koop Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 ... Eller skreddersy en passende tank av 8mm plexi. Det blir riktignok noe dyrere, men er vel verdt kronene!Du kan få en glassmester til å skjære til bitene, som du siden skrur / limer sammen. hadde jeg tenkt og gjøre... men ikke la han skjære, og ikke skru... tenkte jeg skal kjøpe noen spillbiter lexanplast og "lime" sammen med plastic welder.. dette gjør at det blir tett(håper jeg) og ikke.no skruehull Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Det kan sikkert gå bra det også, men vær klar over at pasningene mellom delene må være ganske nøyaktige. Erfaringsmessig betyr dette endel finpussing, før delene kan limes sammen. Lenke til kommentar
koop Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Seff må man pusse og teste konstruksjonen med teip en hel del først men går det så blir det fett... Funker det ikke så kjøper jeg mer plex og skrur sammen en tank Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Funker det ikke så kjøper jeg mer plex og skrur sammen en tank Right! I kombinasjon med silikon, så blir det garantert tett! Lenke til kommentar
koop Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 yup jeg har no morsom limsak som vi brukte på badet når vi tapetserte.. det blir hardt og tett! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 yup jeg har no morsom limsak som vi brukte på badet når vi tapetserte.. det blir hardt og tett! Ehh, smeltelim? Lenke til kommentar
koop Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Nei, noe annet morro.. vet ikke helt hva det er men det tetter og støtter fryktelig bra... *lete etter tube* Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Fortell! Kan være interessant stoff! Lenke til kommentar
koop Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 jeg har scannet pakka til denne shiten nå.. dette er instruksene..dette bildet er litt stort men det må være det pga tekst det legger seg oppå liksom.. harde saker når det har herda.. det smelter heller ikke sammen med materialet som man kan få intrykk av på pakka... legger seg som en hard kant på skjøten Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 WOW! Sannelig noe å bite seg merke i! Lenke til kommentar
koop Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 kan bli gøy og lage vanntank med.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Bilde av min vanntank her. Meget enkel å lage. Holder tett. Inneholder Eheim pumpe. Lenke til kommentar
koop Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 hehe... ikke passer ikke akkurat sammen med den vel gjennomførte modden min.... ser litt sloppy ut syns jeg.. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Bilde av min vanntank her.Meget enkel å lage. Holder tett. Inneholder Eheim pumpe. OK! 1. lite tips: LAKKE TANKEN!!!! (Utvendig såkart!) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Det holder vel lenge og bare rive av klistremerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå