Cell_v14 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Ja-a hvilke filmer så dere i helgen? Dette inkluderer Fredag, Lørdag å Søndagen selvsagt. Jeg tenkte jeg skulle lage en for hver dag.. men siden det ville blitt mest sannsynlig rot på tråden så giddet jeg ikke. Så er det jo også kvalitets filmer (host host) som går i helgene da. Fredag: 28 Uker Senere Jeg ble sjokkert over denne filmen etter 10 minutter. Var utrulig intense begynnelse og likte historien. Fin start på helga^^ 8/10 (PS: Er "" of the dead fan ) Lørdag: The Fast and the Furious / HD 1080P Bortifra at dette er den beste filmen i serien så var bilde fenomenalt, litt grain her å der på noen scener men gjør ikke så mye. 7/10 Søndag: Alien: Directors Cut / D-VHS 1080P (Starter klokken 21:00) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Fredag: None Lørdag: Enellerannensomgikksentpåtv2 5/10 Søndag: Den innerste sirkel [DVD] x/10 Endret 29. juli 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Fredag : Blood Diamond. Likte denne filmen ganske bra. 8/10 Lørdag: Apocalypto. Synest dette også var en fantastisk bra film. 9/10 Idag vet jeg ikke hvilken film jeg skal se enda men det blir sikkert ein film på meg ikveld åg etter viking - start kl 6. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Lord of War: God thriller med en herlig umoralsk hovedkarakter. Taper litt for klisjeer -5/6 Lucky Number Slevin: Bland Memento, Usual Suspects og Tarantino sine filmer så har du LNS. En lappskaus av narrative og stilistiske elementer som vi veldig godt kjenner fra nyere film. Klarer ikke helt å sjokkere med tvisten og sammenhengen og det hele blir litt forutsigbart. Likevel svært god underholdning og jeg koste meg gjennom hele filmen. Hartnett gjør en god jobb; den første filmen hvor jeg ikke har blitt plaget av skuespillet hans. Kingslet og Freeman derimot fyller rollene på en dårlig rolle. Jeg klarer iallefall ikke å ta dem helt seriøst og samspillet mellom de to er heller ikke mye å skryte av. +4/5 Simpsons: Aldri vært fan av Simpsons og denne var stort sett kjedelig. 3/6 Endret 29. juli 2007 av tjalla Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Fredag: Singin' in the rain Lørdag: A streetcar named desire, Amores perros og Fargo (et hyggelig gjensyn) Søndag: Big Fish, On the waterfront, Ladri di biciclette og The number 23 Satser på at twofifty-listen min når 150 denne helgen EDIT: Nettopp sett Ladri di biciclette, så da er nr 150 sett EDIT2: Fikk også med meg The number 23. Alle filmene er hentet fra egen DVDsamling Endret 29. juli 2007 av JacEr Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Fredag: de 4 siste episodene av Star Trek DS9 Lørdag: Ghost in the shell Søndag: regner med at det blir: in the line of fire Lenke til kommentar
noodles Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Fredag: Tideland: Terry Gilliam har laga ein film om barndom og barn sin fantasi. Dette er merkeleg, og difor vil Terry at ein skal leggje frå seg alle vaksne tankar kring ting. Fantasien skal utfalde seg og dette er nok ein god film om ein får eit grep om filmen. Viss ikkje er det berre utruleg merkeleg. Kan ikkje gje karakter til denne, fordi eg ikkje skjønte alt. Eg må gruble litt på filmen og inntrykket eg fekk for meg sjølv. Severance - Litt skrekkfilm, litt parodi på skrekkfilm. Den var ikkje heilt nokon av delane, men klarte heilt greit å balansere på stolane. Ikkje skummel og ikkje direkte morosame, berre ganske artig og har Percy frå BlackAdder med. 3/6 Forgotten Silver - Tøysedokumentar av Peter Jackson om ein regissør frå New Zealand som fann opp mykje av teknologien og metodar seinare nytta (med stor suksess) i Hollywood. Morosamt når ein veit at det er tull. 4/6 Laurdag: Commando: Den ultimate øl og moro-filmen. 80-tals actionfilmar i eit nøtteskal. Så utruleg morosamt på alle måtar. Høg underhaldningsverdi, men det er det. 3/6 (eg kan ikkje gje betre terningkast sjølv om filmen gav meg mykje moro) Citizen Toxie: Toxic Avenger IV: Så utruleg 'over the top' (med viten og vilje), så drøy på alle måtar at ein ikkje kan gjere anna enn å le. Dersom ein trur dette er ein god film tek dei feil, dersom nokon trur at dette er ein galning av ein regissør som har - med lågt budsjett - laga den merkelegaste, villaste og mest absurde superhelt-filmen så har dei rett. 4/6. Teenage Mutant Ninja Turtles: Dette må vere den beste barnefilmen for vaksne. Dersom ein har eit forhold til Ninja Turtles er dette utruleg morosamt og underhaldande. Om ein ikkje har kan det likevel bringe mykje glede med ninjaer og skilpadder, ikkje minst med skilpaddeninjaer. Filmen er omtrent så drøy som ein kan gjere ein barnefilm, heldigvis, og bring fram gode, gamle minner. 4/6. Sundag: Ingenting. Vert fotballkamp i kveld. Endret 29. juli 2007 av noodles Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Fredag: -The Simpsons Movie. Så den på premieren, natt til fredag. Alt for mye humor av typen "de-siste-sesongene". Fikk meg en god latter her og der, men ellers bare en OK film. 6/10. -Cars. Visste på forhånd at jeg kom til å like denne filmen (det er jo Pixar), men jeg ble likevel positivt overrasket. En utrolig koselig film. 8.9/10. Lørdag: -Olsenbanden og Dynamitt-Harry Går Amok. Ikke den beste Olsenbanden-filmen der ute, men slettes ikke verst. 6.5/10. -Blood Work. Thriller av og med Clint Eastwood. Temmelig forutsigbar, men ellers en helt grei film. 6/10. -Big Trouble in Little China. Snodig film. En av Carpenter's få gode filmer, med en knalltøff Kurt Russel i hovedrollen. Mange artige one-liners. 7/10. Søndag: -Blood Diamond. Har du tenkt å kjøpe deg en ring eller noen øredobber med diamanter i? Tenk om igjen. Se Blood Diamond. 8.9/10 Regner med at jeg skal se The Good Shepherd i kveld. Endret 29. juli 2007 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Lørdag så jeg Lost Highway. Jeg har sett den mange ganger tidligere, men jeg blir aldri lei. Mørk og sær film som man kan se mange ganger. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Fredag: - Lørdag: Four Rooms og en hel del Family Guy-episoder. Søndag: Twin Peaks og en hel del Family Guy-episoder. Likte både Four Rooms og Twin Peaks godt. Særlig Twin Peaks føler jeg at jeg må se et par ganger til. David Lynch er genial! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Lynch er genial, ja! Så første sesong av Twin Peaks fredag og lørdag. Spennende, morsom og veldig underholdende serie. Lenke til kommentar
rjpa Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Fredag: The simpsons Movie veldig bra og morsom Simpsons film. Lørdag: Olsenbanden og Dynamitt-Harry går amok. Søndag: Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Så 2 filmer i helga; Lørdag: Snakes on a plane, hadde tenkt å se den for lenge siden, men ble ikke til det før nå. Ble også veldig skuffet over filmen, tror jeg kvapp en gang. Men den var ganske morsom enkelte tider! 4/10 Søndag: Surf's Up, helt fantastisk film. Vist du ser ironien i alt som er i filmen er den fantastisk. God underholdningsfilm! 8/10 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Fredag: Goal! Likte den, kult at handlinga er hovedsaklig satt i England. 7/10 Lørdag: The Thin Red Line God krigsfilm med mykje følelser, bra filmscore. 7.5/10 Lenke til kommentar
hsds Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Fredag: Ingenting Lørdag: Clerks II, 5/6 - Blairwitch Project 3/6, Sicko 4/6. Søndag: Simpsons the Movie 5/6. Endret 29. juli 2007 av hsds Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Fredag: Night And The City - Med De Niro og Jessica Lange. En ganske langtråkig film, som tok seg opp den siste halvtimen. 5/10 Lørdag: Så to six feet under-episoder. Leverer som alltid:D 9/10 Søndag: Nå skal Pianisten få prøve seg i dvd-spillern. Hørt mye godt om den, så gleder meg. x/10. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Så Hollywoodland i går. Bra film. Affleck fikk fortjent noen priser for sin rolle. Passer perfekt for de som liker "film noir"-stilen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Fredag: 16 Blocks. Ganske grei action med Bruce'rn. Lørdag: Gridiron Gang. Overraskende bra film med The Rock og Xzibit, basert på en sann historie. Søndag: The Simpsons Movie. Ganske grei. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Fredag: The Simpsons Movie, Harry Potter og de vises stein Lørdag: Harry Potter og mysteriekammeret, Harry Potter og fangen fra Azkaban Søndag: Ingen film, men masse Home Improvement med Tim Allen. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Freedom writers og Mr. Brooks på søndag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg