Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Feil ved Overførsel av filer VIKTIG!

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke kopiert sangene mine på mobilen min(( Som vannlig drar jeg sangene fra pc til mobil-mappen men så får jeg beskjed"kan ikke kopiere track 10:stasjonen finner ikke angitt sektor" Er det noen som vet hva som foregår?? :ermm:

Håper på et raskt svar som mulig,takker på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mulig det er noe galt med minnekortet.. Prøvd å formatere minnekortet?

Nå tar jeg det som en selvfølge at det er minnekort det er snakk om..

9166856[/snapback]

Tuusen takk for svaret,nei har ikke formatert minne kortet :no: Må jeg formatere først tror du?:( må prøve da...Men de første sangene ble jo overført uten no problem,bare de siste tre :(

Endret av hw-bugs
Lenke til kommentar

For meg virker det som om det er noe galt med filen du forsøker å kopiere, eller i værste fall med mediumet du kopierer fra (i dette tilfellet harddisken).

Edit: Hvis du får kopiert alle andre filer enn den ene og det stopper på den hver gang, så er det mest sannsynlig filen det er noe galt med.

Endret av IIIvolt
Lenke til kommentar
For meg virker det som om det er noe galt med filen du forsøker å kopiere, eller i værste fall med mediumet du kopierer fra (i dette tilfellet harddisken).

Edit: Hvis du får kopiert alle andre filer enn den ene og det stopper på den hver gang, så er det mest sannsynlig filen det er noe galt med.

9167025[/snapback]

Tusen takk for alle samma! Men etter jeg tok ut kortet og satt inn igjen - funka det !

Det er noe med minnekortet å gjøre, det kan løses ved å formatere den eller "ta ut og inn igjen"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...