Toreey Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg har ett problem der det kommer opp feilmeldinger, at Driveren ikke klarte å signalisere med skjermkortet. Jeg har prøvd mange forskjellige driverer. Dette skjer bare når jeg spiller spill(Mest 3D spill) Og det skjer som oftest etter ca 5min, da kommer feilmeldingen, skjermkortet stopper, og starter igjen, uten å restarte etter feilmeldingen har kommet 2-3 ganger,så restarter pcen seg. Jeg har overvåket temperaturen i skjermkortet, den ligger rundt 67grader. Hovedkort: ASUS A8N32-SLI Deluxe SKjermkort: ATI Radeon x1900 ATI Driver: ATI Catalyst 7.7 Om det er noe mer info dere trenger, si i fra. Har hatt dette problemet en lang stund, og kan ikke gjøre annet en å se filmer, og spille cs :\ Hadde vært utrolig takknemlig for å finne ut hva årsaken/problemet kan være, tusen takk folkens Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Har det samme problemet men det skjer bare i et spill alle andre går helt fint, det skjer i FABLE og jeg bruker x1950pro da. men det er iriterende. og de samme driverne som deg. Lenke til kommentar
Toreey Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Er det ingen som har noen erfaring her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg skrudde VPU Recover av etter å ha lest litt rundt på forumet, folk sier at VPU Recover er overfølsom, og jeg vil si det er riktig for nå skjer det ingen ting når jeg spiller. Lenke til kommentar
Yoda211 Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Jeg har ett problem der det kommer opp feilmeldinger,at Driveren ikke klarte å signalisere med skjermkortet. Jeg har prøvd mange forskjellige driverer. Dette skjer bare når jeg spiller spill(Mest 3D spill) Og det skjer som oftest etter ca 5min, da kommer feilmeldingen, skjermkortet stopper, og starter igjen, uten å restarte etter feilmeldingen har kommet 2-3 ganger,så restarter pcen seg. Jeg har overvåket temperaturen i skjermkortet, den ligger rundt 67grader. Hovedkort: ASUS A8N32-SLI Deluxe SKjermkort: ATI Radeon x1900 ATI Driver: ATI Catalyst 7.7 Om det er noe mer info dere trenger, si i fra. Har hatt dette problemet en lang stund, og kan ikke gjøre annet en å se filmer, og spille cs :\ Hadde vært utrolig takknemlig for å finne ut hva årsaken/problemet kan være, tusen takk folkens 9166750[/snapback] Eg har sapphire x1900xt. har merka til dette problemet eg og, men det skjer meg berre når eg overklokker for høgt. vist eg klokker over 668/792mhz (standar er 625/720) i catalyst så stopper skjerkortet og starter igjen før eg greier å fulføre 3dmark06. det eg har merka meg er at dette skjer uavhengig av temperatur, men trur det har med klokking i samband med program som er følsoome på dette området. Desto høgare eg klokka det desto tidligare kuttar det i 3dmark06 sjølv om eg merka at det går vesentli fleire fps. Tips: prøv å klokke ned kortet ditt litt, berre for å sjå om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå