SimDaDim Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jepp, kibs, er som du sier. Man ser ikke figurer, men man ser møster som løfter seg ut og slikt Haha, nei, jeg går ikke rundt å ser hemmelige beskjeder og symboler over alt nei Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Æsj. Har aldri klart å se sånne bilder. Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Det er forresten ikke figurer på alle bildene i linken heller. Nå har jeg ikke sett gjennom alle bildene, men av alle jeg har sett på, er det en eller annen figur. Hvilke er det det ikke er figurer på? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Nå har jeg ikke sett gjennom alle bildene, men av alle jeg har sett på, er det en eller annen figur. Hvilke er det det ikke er figurer på? 9170996[/snapback] På f.eks. dette er det ikke en figur, men mer et mønster som blir tredimensjonalt. Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Haha, nei, jeg går ikke rundt å ser hemmelige beskjeder og symboler over alt nei 9169647[/snapback] Hehe, var litt redd for det en stund Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Haha dette var genialt morsomt :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 ! Tusen tak for linken. Har en sånn Disney-bok med en del slike bilder som jeg stirret mye på når jeg var liten. Men klarer ikke få det til motsatt som en annen her i tråden. :/ Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Får til alle unntatt den som heter "Bramles". Hva faen er det for det skitbilde? Daniel Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Blås opp bildet og se da. Jeg må ikke ha noe som forstyrrer i kantene for at det skal fungere... Krysse øynene da får du det til. Men blir da ufokusert. Har fått det til fokusert på tapeten hjemme hos mamma. Endret 26. november 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Dette er utrolig tøfft! Lærte meg teknikken for lenge siden så tok meg en stund å friske den opp. Dette var morsomt :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå