johnterje Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) hallo folkens, jeg skal kjøpe meg ny tv nå, også har jeg vel egentlig bestemt meg for Samsung LE40M86BD.. syntes det virker som jeg får mye for pengene med tanke på full HD / kontrast / hdmi 1.3 osv.. men ihvertfall, tenkte måtte høre med forumet først, er dette et godt kjøp? finnes det noen viktige grunner til at jeg burde eller ikke burde kjøpe denne tven? takker for svar! ps: TVen skal brukes til film / tv og konsoll-spilling Endret 29. juli 2007 av johnterje Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 kjøp kjøp kjøp har 46 selv (M87) og bildet er knallbra fra HD kilder Lenke til kommentar
johnterje Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 hehe så bra! :!: bruker du den til konsoller? hvordan takler den spill osv? og om du bruker den til konsoller, får du til 1:1 pixel-mapping via komponent? evt. noen andre som vet det? Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 via HDMI og VGA får du 1:1 pixelmapping fra komponent får du 2% overscan spill fra 360 ser absolutt nydelig ut og filmer fra hd dvd spillern ser nesten bedre ut bruker den til: 360 via vga Wii via komponent xbox1 (xbmc) via komponent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå