Milapse Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Jeg har nettopp kjøpt meg Rambo tinnboksen fra cdon. Men da jeg åpnet pakken så jeg at boksen hadde noen stygge bulker og riper som mest sansynlig har blitt påført under levering av posten. Det jeg lurer på er om jeg bør klage til posten eller er ikke det noen vits ? Nå skulle jeg gjerne ha lastet opp bilder her av boksen men jeg vet ikke hvordan jeg gjør det . Kan noen si meg hvordan? Endret 29. juli 2007 av Edgel Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Vet ikke om denne kanskje burde vært lastet opp i juss. Men ærlig talt, så kjenner jeg ikke kjøpsloven så veldig godt. Tror det er noe som sier at ved fjernsalg, så har du rett til pengene tilbake, om varen ikke er i samme tilstand som den reklameres med Jeg mener det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Riktig gang er vel å ta det opp med butikken (som får gi deg ny boks, evt. kompensasjon) og så kan/får de ta det opp med Posten i etterkant om de ønsker. Lenke til kommentar
Milapse Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Takk for svar ! Jeg skal ta det opp med cdon så får jeg se... Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 om cdon har sendt den som brevpost så tror ikke jeg posten dekker skadene. er bare er pakkepost som er forsikret så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Milapse Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Ble sendt som brevpost ja. Da er det vel ikke mye jeg kan gjøre med det nei. Endret 29. juli 2007 av Edgel Lenke til kommentar
Milapse Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Litt OT: Hvor finner jeg "alternate ending", "Humorus ending" og "saigon bar flashback" på First blood discene i boksen? Jeg leter og leter på bonusmaterialet men kan ikke finne disse klippene . Noen som vet? Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hei! Jeg fikk en gang dvd med skadet cover fra cdon. Det var da jeg bestilte Angel sesongene. Tok kontakt med cdon, og fikk tilsendt ny vare + returkonvolut.Bare fyll ut kontaktformular på cdon.com, så ordner det seg sikkert. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Har samme erfaring med Cdon, de er meget serviceinnstilte og har gode rutiner for slike tilfeller. Det er bare å kontakte Cdon så ordner alt seg. Lenke til kommentar
Milapse Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Skal gjøre det. Ordner seg nok steng tråden Endret 30. juli 2007 av Edgel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg