Spragleknas Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) (Domene ikke fastsatt) Formål: ”HTPC Norge har som formål å være en ressurs nettside som aktiv samler inn informasjon rundt bruken av HTPC i Norge. Nettsiden vil i særs grad fokusere på informasjon om bruken av digital-TV fra Norske tilbydere i HTPC, og være en pådriver for å øke tilgjengeligheten og kvaliteten på disse tjenestene.” [/b] Hei! Har domene og webhotell - mangler tid og kunnskaper om webdesign. Andre kunnskaper vedrørende HTPC er ellers tilstede (det liker jeg i ihvertfall å tro). Domenet har intet ønske om å konkurrere med HW.no eller Diskusjon.no - og vil sannsynligvis gi linker til disse Hva jeg ønsker av deg: - Interesse for HTPC - Habil innen webdesign (trenger ikke å være avansert) - Litt tid til å fikle med dette - Over 18 år (Sorry, sånn er det bare - er selv passert 30 så... ) Hva jeg kan tilby: - Ingenting (annet en fri tilgang til domenet m/mail etc.) Send PM Dersom du er interessert. Ser i utgangspunktet kun etter en person. Selv vil jeg bidra så godt jeg kan med artikler og guider - og da særlig hentet fra andre steder og personer (med tillatelse). Håper å starte opp i løpet av august (før NTV/RiksTV) og vil starte med å presentere svar på følgende spørsmål (ikke sendt enda): 1. Hvordan kan man i dag på best mulig måte benytte HTPC til å motta TV-signaler fra Dere? (For Riks TV gjelder dette ved oppstart og ut 2007). 2. Noen tanker om hvordan dette kan gjøres bedre på sikt? 3. Hvilken formening har Dere om bruken av HTPC mot de tjenestene Dere tilbyr? Disse er tilsendt: RiksTV Lyse (Alt-i-box) CanalDigital Viasat GET Endret 3. august 2007 av Spragleknas Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Sagt fra da så kunne vi brukt htpcno.com domenet mitt Regget det nettopp for å starte en slik side. -C- Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Gunne godt ha lagd nettside her, holder på med webdesign selv og er svært interresert i temaet, men siden jeg "manger" 4 år får jeg nøye meg med å se etter, og pirke på, eventuelle feil på det som måtte bli nettsida deres... Om jeg skulle kunne bli nyttig i noen sammenheng så bare si i fra! FYI forsvinner jeg mellom 1. og 7. august men bare kontakt meg om det skulle være noe. -G.G. Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Kunne godt tenkt meg og hjelpt til med å lage design/system . Men mangler noen år jeg óg .. Uansett, bare ta kontakt om du føler for det Edit: Mangler ett år Blir 17 den 18. august Endret 2. august 2007 av Mr_Filip Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Uten at jeg har godkjent dette med Spragleknas på forhånd: Til dere som er under 18. Dere kan godt komme med designutkast til siden hvis dere har lyst. Hvis vi ser noe vi liker så er det muligheter for at det kan bli brukt. Dere vil evt. få credit nederst på siden. -C- Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Dette er selvfølgelig i orden.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå