Milapse Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg skal kjøpe den gamle Star Wars trilogien (IV-VI) og har da bestemt meg for denne boksen : Jeg vet at boksen kan være vanskelig å få tak i. Eneste kriteriet jeg har er at filmene må ha norsk tekst. expert har noen få igjen til 499,- men lurer på om jeg får den billigere ? ev. hvor ? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 CDON.com: 459,- Eneste jeg fant dessverre. Den er visst ute av produksjon. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Den er ikke i produksjon lengre nei. Elkjøp kjøpte opp et restparti av den for 2 år siden, etter det har det kun vært ulike restlagre rundt omkring. Det kommer nok en ny boks, om noen år, six-pack eller lignende . Lenke til kommentar
Milapse Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Kanskje jeg skal vente da men jeg har allerede ep.I-III, så jeg mangler kun disse. Fant den på play.com Hvor mye må jeg ut med for denne? Edit: fant det ut , ikke mye billigere Endret 29. juli 2007 av Edgel Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Vent til HD pakken kommer ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå