ecko Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 går det ann å få kjøpt cannabis frø som når de vokser seg til planter ikke vil inneholde THC eller noe annet ulovlig? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Du kan jo forsøke å få tak i industrihamp. Innholdet av virkestoffer er så lavt at man visstnok må røyke en joint på størrelse med en telefonstolpe for å bli stein. Men hvor du får kjøpt det, vet jeg ikke. En fyr i Moss hadde visstnok plantet industrihamp som en protest mot at hasj er ulovlig, så et sted må det gå an å få tak på det. http://www.moss-avis.no/apps/pbcs.dll/arti...NYHET/707110012 Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hva i all verden skal du med en cannabis plante uten THC? Kjenner ikke "miljøet", men jeg har lest en plass en gang i tiden at slike frø er å få kjøpt på butikker som selger "brukerutstyr", som for eksempel Scorpius (om den fortsatt finnes?). Eventuelt kan du sikkert bruke Google å bestille fra utlandet. Selv om det er lovlig, bør du forsikre deg om at pakken er korrekt merket... greit å unngå unødvendig jobb for tollen, og ikke minst "maset" dette kan medføre. (Litt Off-Topic, men fra en som ikke bruker cannabis (men som har prøvd), skjønner jeg fortsatt ikke hvordan sigaretter og sprit kan være helt lovlig, mens denne planten ikke er det. ) Lenke til kommentar
ecko Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 JohnnyKnoxwille helt enig! cannabis burde være lov, men nok om det. jeg kan jo lære meg å dyrke med en helt ufarlig plante, for så eventuelt senere flytte til et land der dyrking er lov eller vente til det er lov her. Lenke til kommentar
Delphi Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 går det ann å få kjøpt cannabis frø som når de vokser seg til planter ikke vil inneholde THC eller noe annet ulovlig? 9166050[/snapback] Dette burde gå fint, det er industrihamp du er ute etter. Industrihamp er imidlertid også ulovlig i Norge, fordi den inneholder helt ubrukelige mengder THC (men fortsatt inneholder), og fordi politiet synes det er vanskelig å se forskjell på industrihamp og "ordentlig" cannabis. Du vil derfor få samme straffen for å dyrke industrihamp som du får for å dyrke noe du kan røyke etterpå. - Delphi Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 JohnnyKnoxwille helt enig! cannabis burde være lov, men nok om det. jeg kan jo lære meg å dyrke med en helt ufarlig plante, for så eventuelt senere flytte til et land der dyrking er lov eller vente til det er lov her. Nei nei, det er mye mer avansert å dyrke pot du skal røyke enn en uskyldig liten hemp plante, vi snakker næringsstoffer osv. Det eneste du trenger ett hannfrø, dette skaffer du lett ved å kjøpe bøff weed fra en sketchy dealer. hehe neida..men det burde ikke være så vanskelig å skaffe ...Google is your friend I forhold til å kjøpe frø og andre fønny saker på nettet så er det som regel null problem. Greit å sende kontanter istedenfor å bruke kort, men skal du bare ha noen hemp frø trenger du ikke stresse i det hele tatt. Blir det tatt så mister du det nok, men ser ikke for meg at det skjer så veldig mye mer. Hemp planter er fine planter Proppen Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Industrihamp er ulovlig i norge av en eller annen merkelig grunn. Kan ikke skjønne hvorfor, siden du må røyke en joint på størrelse med en telefonstolpe for å få noen virkning av det... Hamp er også en plante som vokser utrolig fort, og den kan brukes til utrolig mange ting, lage tekstiler, olje, papir, osv... Og har du omtrent en lab når du dyrker, er det jo en selvfølge at det er cannabis for å røyke duu dyrker, og ikke for å lage papir av. Cannabis er en plante som er missforstått på alle mulige områder. Alt av planta kan brukes til noe, enten det er til å ruse seg, eller for å lage klær. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det finnes mange som selger det i utlandet! Det er såntno som brukes om du skal gro "natural, lega herbs". De har ofte litt forskjellige virkning. Mange hjelper f.eks. deg til å slappe av! Kan jodesverre ikke nevne linker, men bruk google. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Det finnes mange som selger det i utlandet! Det er såntno som brukes om du skal gro "natural, lega herbs". De har ofte litt forskjellige virkning. Mange hjelper f.eks. deg til å slappe av! Kan jodesverre ikke nevne linker, men bruk google. Det er nok andre planter du tenker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå