Asken Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) ... Endret 28. september 2008 av Extremetel Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Garantisak om du fortsatt har garanti Ring Dell, så får du nok svar om hva som kan gjøres Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jepp. Ta kontakt med Dell. Lenke til kommentar
Asken Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 har bare 1års garanti, men er det ikke no snakk om at det ifølge norsk lov at en pc skal vare lengre enn 3år (skjermen på en laptop er jo en del av den) ? men skal kontakte dell imorgen og se hva som kan bli gjort Lenke til kommentar
DarkZhade Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 selvfølgelig skal du ha ny selv om det har gått over 1 år. har ikke noe med garanti å gjøre Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Garanti er noe produsent gir. Garanti kan ikke gi mindre rettigheter enn reklamasjon. Reklamasjon er 5 år dersom varen er ment å vare betydelig lenger enn 2 år. En bærbar skal vare betydelig lenger enn 2 år, altså har du reklamasjonsrett på din bærbare. Lenke til kommentar
Asken Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Takk for all inspill! Lenke til kommentar
dominus Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 ikke vær for sikker på noe.. de kan fort finne på å snu det til at skaden er noe kunden har påført skjermen.. men det vet man ikke før maskinen har vært inne.. Lenke til kommentar
Asken Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 nei, det er jo sant, får bare håpe dell har like god kundeservice som hp... det morsomme er at om de skylder på kunden så sier de aldri hva kunden har gjort. de har ikke svar på det men de kan si at kunden har gjort det Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Det er leverandør/produsent som må sannsynligjøre at det er kunden som selv er skyld i skaden. Det er ikke godt nok å si at det er kunden som har gjort noe feil, de må ha en saklig begrunnelse. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 nei, det er jo sant, får bare håpe dell har like god kundeservice som hp... det morsomme er at om de skylder på kunden så sier de aldri hva kunden har gjort. de har ikke svar på det men de kan si at kunden har gjort det 9169381[/snapback] Dell har ganske god kundeservice, sikkert fordi de tar imot så mange klager Lenke til kommentar
Asken Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 hvordan fårekommer egentlig slike feil? feil på skjermen? brudd på en krets? anyone? vil bare være sikker på at jeg ikke har gjort no, hakke mistet den på bakken eller hatt press eller slag på skjermen :/ Lenke til kommentar
TEE Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Det er leverandør/produsent som må sannsynligjøre at det er kunden som selv er skyld i skaden. Det er ikke godt nok å si at det er kunden som har gjort noe feil, de må ha en saklig begrunnelse. 9169669[/snapback] Nok en gang, feil. Etter 6 måneder er det kunden som må sannsynliggjøre at feilen skyldes en produksjonssvakhet. At Forbrukerrådet mener noe annet hjelper lite når de har Høyesterett og lovforarbeidene mot seg. Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Det er en feil i LCD-panelet. Det er ikke en feil man kan fikse selv, hele panelet må byttes. Man har 5 års reklamasjonsrett i følge norsk lov, og den gjelder her. Dell kan ikke på noen som helst måte si at dette er kunden sin feil (noe det ikke er heller ) (For de som lurte, det er en produksjonsfeil i panelet ). Kaaaan være hovedkort/skjermkort, men meeget sjelden Endret 30. juli 2007 av -Codeman Lenke til kommentar
Asken Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) . Endret 28. september 2008 av Extremetel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå