Gå til innhold

Elendig scanning hos Fotoknudsen i Bergen

Anbefalte innlegg

Fikk i går igjen ein framkalt film (kodak BW400CN) frå Fotoknudsen hos ein av dei lokale avdelingane dei har her i Bergen. Eg betalte for framkalling og scanning, men ikkje papirkopiar. Eg vurderer å krevja ei ny og betre scanning eller pengane tilbake.

FOTO 1: http://www.student.uib.no/~st09987/40570006.JPG

Som de kan sjå av dei vedlagte fotoa er det mykje gale. På det av huset er det vertikale striper av lilla og grønt (særleg tydeleg på fjellet) og heilt til høgre har scannaren tydelegvis prøvd å maskera ei stygg stripe med ei stor softa stripe vertikalt.

FOTO 2: http://www.student.uib.no/~st09987/40570035.JPG

Det andre bildet, av familien, som er litt betre, har også denne store softa stripa. Men det som verre er, er at Fotoknudsen ser ut til å juksa med oppløysinga! Når ein zoomar inn til hundre prosent storleik ser ein bevis på interpolasjon! Sjå for eksempel på ballen på plenen. Ein ser det same i det fyrste biletet, men ikkje like tydeleg.

Er de einige i det eg ser i bileta? Scannaren Fotoknusen har brukt heiter i følge Exif-infoen "Noritsu Koki Qss32". Nokon som veit noko om det merket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noritsu er produsenten av selve maskinene som brukes til å lage papirbilder av negativene. Dette gjøres i dag ved at negativene scannes, og papiret belyses av laser, i stedet for at papiret belyses av lys gjennom negativet.

Denne scanneren kan også sende bildene videre til CD.

Vi bruker Noritsu der jeg jobber også, men muligens en litt nyere modell. Har ikke fått noen klager på scanningen vi utfører, og jeg har heller ikke oplevd lignende problemer som i bildene du har lagt frem som eksempler.

Legger ved et eksempel selv. Det er et utsnitt av et bilde på seks megapiksler, men i 100% størrelse ellers. Jeg fant kun bilde fra en 800 ISO (!) film i farten, så ta med i betraktningen at det skal være dobbelt så mye korn på den som på din film.

post-8440-1185717489_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det ser ut som om negativet har fått en langsgående ripe som de prøver å kompensere for. I tillegg er det en del urenheter på begge bildene. Når det gjelder misfargingen på naturbildet bør det se på negativet om den finnes der eller om det er noe som har kommet ifm scanningen.

Lenke til kommentar
Fikk i går igjen ein framkalt film (kodak BW400CN) frå Fotoknudsen hos ein av dei lokale avdelingane dei har her i Bergen. Eg betalte for framkalling og scanning, men ikkje papirkopiar. Eg vurderer å krevja ei ny og betre scanning eller pengane tilbake.

FOTO 1: http://www.student.uib.no/~st09987/40570006.JPG

Som de kan sjå av dei vedlagte fotoa er det mykje gale. På det av huset er det vertikale striper av lilla og grønt (særleg tydeleg på fjellet) og heilt til høgre har scannaren tydelegvis prøvd å maskera ei stygg stripe med ei stor softa stripe vertikalt.

FOTO 2: http://www.student.uib.no/~st09987/40570035.JPG

Det andre bildet, av familien, som er litt betre, har også denne store softa stripa. Men det som verre er, er at Fotoknudsen ser ut til å juksa med oppløysinga! Når ein zoomar inn til hundre prosent storleik ser ein bevis på interpolasjon! Sjå for eksempel på ballen på plenen. Ein ser det same i det fyrste biletet, men ikkje like tydeleg.

Er de einige i det eg ser i bileta? Scannaren Fotoknusen har brukt heiter i følge Exif-infoen "Noritsu Koki Qss32". Nokon som veit noko om det merket?

9165923[/snapback]

Du vil nok ikke ha noe å vinne på å kreve ny scanning. Som sagt tidligere i tråden, er det printeenheten som scanner negativet, og operatøren har liten innvirkning på dette, som skjer i samme operasjon som negativene klargjøres til print. Der jeg jobber bruker vi en Fuji Frontier, og har ikke fått noen klager på scanninger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...