Manson Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Trenger igjen eit nytt headset. Eit som virkeleg tåler eit støyt! Ikkje eit som knekker, eller der lyden slutter å fungere på venstre sida.. osv. Gjerne med mic.. men det viktigaste er at det tåler å bli brukt! Nokon som veit om eit headset som helder meir enn to mnd? Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Hei. et som tåler å bli brukt? mitt Icemat siberia har holdt i 5 mnd nå, så det er et som jeg vil anbefale. lyden er strålende til film og musikk, har dog ikke prøvd det så mye i spilling. EspN Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 29. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Sennheiser PC 150 og PC 160 er svært gode. Bra lyd og komfort. Men om du er av typen "ingenting holder lengre enn 2 mnd", så er det ingenting som er godt nok for deg. Lenke til kommentar
Manson Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juli 2007 Takk for raske svar. Skal sjå nærmare på dei. Icemat Siberia såg jo ganske nice ut Får berre håppe at eg ikkje må bruke pinsett for å lyfte da opp;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå