rvenes Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Trenger ein billig og ikkje muse still psu til ein server. Servern ska med tid og stunder stå på eit rom for seg sjølv, så den kan få bråke på så den vil. har 6 disker i den i dag, (2 scsi disker og 4 s-ata) og det blir sikkert utvida etter som tida går. Resten av hardwaren er: Asus p5w dh e6600 2.4 ghz intel pci-e scsi raid kort 6600gt 2gb ram. Har til no sett på ein hiper psu. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=324817 Kanskje litt få s-ata plugger på den, men det finnes jo overganger. Noken som har eit forslag? Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Heisann Bruk en PSU calculator å finn ut hvor mange watt du trenger. Så finner du en i prisguide etter behov. Men til ditt bruk, tror ejg nok en hiper holder.. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Styr unna Hiper, disse er laget med billige kondensatorer og går fort/lett istykker. Anbefaler Tagan 480W eller Corsair HX520W. Har selv Tagan 480W i min filserver med P5WDG2-WS, C352, 2GB ram, 3Ware 9500S-12 og 11 disker og er meget fornøyd. Har Corsair HX520W i min workstation, hvis jeg skulle handlet nytt filserver-psu i dag, så ville jeg gått for Corsair. Endret 1. august 2007 av Wibla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå