yinyou Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Noen som kan hjelpe meg med script som lukker pop up'en og oppdaterer en side når man trykker på send aka submit? Kanskje noen kunne slenge inn en checkform-ting med det samme også? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor <form name="write" action="/write.php" method="post"> <input type="text" id="name" name="name" value="Name" maxlength="20"></input><br> <textarea id="message" class="border" name="message"></textarea><br> <a href="#" onClick="document.write.submit();">Send</a> </form> Endret 29. juli 2007 av yinyou Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hva mener du? Skal popupen først gå til /write.php for så å lukke seg og oppdatere? Lenke til kommentar
eiden84 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Er det dette du tenker på?: <input type="button" onclick="window.opener.location.reload();window.close()" value="close"/> Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Hvis han gjør det slik, vil jo ikke form-submit ha noe å si. Men man kan jo blande inn litt ajax f.eks.. Ellers bare legger du dette til i bunnen av write.php: <script type="text/javascript" language="javascript"> window.opener.location.reload(); window.close(); </script> Endret 29. juli 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
yinyou Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg har en gjestebok, du kan se den her. Når man trykker på write for å skrive et innlegg kommer det opp en pop up. I popup'en skriver man inn navn og hilsen, så vil jeg at når man trykker på submit lukker popup'en seg og gjestebok siden oppdaterer seg. Går det an? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Det vil jeg tro. Bare legg dette til nederst i /write.php utenfor <?php og ?>: <script type="text/javascript" language="javascript"> window.opener.location.reload(); window.close(); </script> Endret 29. juli 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
yinyou Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Edit: Obs Funket kjempe bra Takk Endret 1. august 2007 av yinyou Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå