xdxdxd_hola_amigo Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 wt4AKfaEhgo Det jeg har gjort er bare å ta bilde av når jeg ligge i senga og tatt et klipp over som jeg har satt ned synligheten på. Så tok jeg litt blur + noen farge effekter. Gjort i premiere. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 For å være ærlig kunne det gjerne vært litt smoothere overganger. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hva slags blending mode har du brukt? Hele eksponeringen endres jo når du "kryper ut". Ellers kan du prøve å heller bruke en difference key, med førstebildet som clean plate. Da vil du få mye større fleksibilitet med det ferdige kompet. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Syns det var ganske bra jeg Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Det var bra, men overgangene var litt røffe. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Takker for svar. Mente dere de 3 siste overgangene hvor spøkelset forsvinner og kommer tilbake? Gir dette deg svar bosannes= Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor [/spoilrt] Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Ellers kan du prøve å heller bruke en difference key, med førstebildet som clean plate. Da vil du få mye større fleksibilitet med det ferdige kompet. Hva mente du med det? det hørtes litt gresk ut. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 En difference key finner ut hva som er forskjellen på cleanplaten og hver frame. Du vil da få en maske på det som beveger seg. Når jeg tenker meg om må du vel bruke et bilde uten deg på som cleanplate. Hvordan du setter det opp i Premiere aner jeg ikke. (Om det i det hele tatt finnes) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Tja, det er noko som heiter Difference matte (trur eg det var). Du finn den i Keying-mappa. Framgangsmåte kan du lese om i hjelp-filene. Usikker på kor godt den fungerer. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Skal prøve det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå