Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg har ein Nokia 6230i som fungerer greit som telefon. I tillegg har eg ein Qtec9000 med tvillingkort som eg bruker til kalendar/avtalar, mail, sjekke enkelte ting på nett og også som MP3-spelar og til enkelte spel.

Det hadde vore greiare å berre ha ei eining å forholde seg til i det daglege. Eg bruker faktisk stadig meir 6230i med gmail mobile til å sjekke mail og kalendaren der også som eg held synkronisert med QTEC9000. Men til denne bruken blir 6230i litt for spe, særleg vert skjermen for liten.

Eg har no prøvd å bruke QTEC9000 som primærtelefon og einaste eining nokre dager. Den er for stor og tung, men det kunne eg nok vent meg til. Verre er det at eg synes telefondelen fungerer for dårleg. Det går for lang tid før den "tar" telefonen. Når eg skal svare må eg åpne den opp for å sjå kven som ringer, når eg trykker på svarknappen virker det ikkje som dei høyrer på andre sida før det er gått nokre sekund. Fleire samtalar har eg mista og må ringe tilbake sjølv fordi den på andre enden legg på før eg er klar.

Eg ville helst hatt ein telefon med tastatur for å kunne svare på mail rimeleg greit. Eg synes HTC S710 ser nokså lekker ut. Eg har holdt den i handa i ein butikk og synes ikkje den er for stor. Men kva er erfaringa til brukarar? Er den rask og lett å ta telefonen med? God samtalekvalitet? Blir skjermen for liten til avtalar og epost? Blir det eit sakn at den ikkje er trykkfølsom?

Kva med HTC TyTN? Skjermen der blir større og den er vel trykkfølsom, men blir det eit sakn at den ikkje har vanleg tastatur på forsida. Og er den kvikk nok til å svare på anrop? Samtalekvalitet?

Ottar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har tenkt å kombinere bruket er S710 er strålende telefon. Avtaler og mail fungerer fint på den telefonen, og siden operativsystemet er lagd til smartphones (uten trykkfølsom skjerm) så har jeg enda ikke tenkt at jeg har bruk for det på den.

Jeg har også en TyTn og den er som sagt raskere og bedre til noe, men som telefon er S710 overlegen!

Den har også en mer vanlig telefonstørrelse, så ikke folk rundt meg lurer på hvorfor jeg går rundt med en murstein. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...