Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Si meg, jobber du som fotograf?

9222423[/snapback]

Det burde han ivertfall med den utstyrslisten der!

9222437[/snapback]

Tror egentlig bare det er en hobby... Han kan jo ikke leve på dte han produserer?! :!: :roll: Some say cruel, I say payback ;)

Edit: Jeg håper bare at D200's etterfølger kommer før jeg kjøper D200, for da kjøper jeg ikke D200...Etterfølgeren oppfyller alle mine krav, i promisse you ;)

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Husk at de SKIKKELIGE bildene blir solgt.. (TFP da..) da blir de nødvendigvis ikke lagt ut her.. Jeg legger bare ut av bekjente i hvert fall! (nå er ikke jeg proff heller da men)

Ståle: var nok deg han mente ja

Endret av lohelle
Lenke til kommentar
Husk at de SKIKKELIGE bildene blir solgt.. (TFP da..) da blir de nødvendigvis ikke lagt ut her.. Jeg legger bare ut av bekjente i hvert fall! (nå er ikke jeg proff heller da men)

Ståle: var nok deg han mente ja

9222483[/snapback]

Ikke prøv å skryt på deg mer enn nødvendig. lle vet at du poster blinkskudde så fort som mulig, og det har jo ikke kommet så mye fra deg i det siste, såå.... :roll:

Joda, en liten tass, men utover det; :no:

Lenke til kommentar
Det beviser at du bare er en liten gutt, "der inne" ;)

Vi e ganske lik vi to, sånn i....
:!:

9222423[/snapback]

Hvem sikter du til, meg?

9222480[/snapback]

ja, var vel ikke så innlysende :tease:

9222486[/snapback]

Nei for du QUOTEER på noe jeg ikke har sagt:

Men ja jeg jobber som fotograf (frilans) dvs jeg jobber 100% ved siden av at jeg er selvstendig næringsdrivende som fotograf.

Om jeg kan leve av det jeg produserer....:

Kommer ann på hva man legger opp som krav det. Men jeg klager ikke på fotoinntektene.

Lenke til kommentar
Det beviser at du bare er en liten gutt, "der inne" ;)

:!:

9222423[/snapback]

Hvem sikter du til, meg?

9222480[/snapback]

ja, var vel ikke så innlysende :tease:

9222486[/snapback]

Nei for du QUOTEER på noe jeg ikke har sagt:

Men ja jeg jobber som fotograf (frilans) dvs jeg jobber 100% ved siden av at jeg er selvstendig næringsdrivende som fotograf.

Om jeg kan leve av det jeg produserer....:

Kommer ann på hva man legger opp som krav det. Men jeg klager ikke på fotoinntektene.

9222531[/snapback]

Har du sett den gamle VG reklamen? Han nordlendingen i Badstua?

Så siden du bruker freewebs (Som er en nettside-mulighet for oss yngre, og siden jeg er en av "oss yngre" så dro jeg likhetene mellom oss, kanskje ikke så lurt, men...

Med god inntekt på foto, samt 100% jobb, så ser jeg ikke noe galt i å putte alt som kommer inn på foto, i nytt fotoutstyr... foreløpig så må jeg selge pølser og bensin og 20 Prince mild for å kjøpe nytt utstyr, men så har jeg ingen utgifter heller.

Lenke til kommentar
foreløpig så må jeg selge pølser og bensin og 20 Prince mild for å kjøpe nytt utstyr, men så har jeg ingen utgifter heller.

9222584[/snapback]

Du er 16 år og selger Prince Mild?

Kanskje ikke så lurt om "feil" instanser får vite om dette :!:

9222619[/snapback]

16?!

16,5 takk! :ph34r:

Er lovlig; trenger bare noen som holder et øye med meg, og jobber hele tiden med noen andre, så tøyer den bare litt...

Hadde jeg passet på fra starten av kunne jeg sagt slik åpent,men siden så mange vet hva jeg heter og faen, så burde jeg presisere slikt hver gang...

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Sandkasse barnehage diskusjon.. min er større en din osv.. jaja

Møtte noe som sjeldent som en fotograf som brukte Nikon i helgen under ungarn GP (han var, tro meg, den eneste jeg så med Nikon utstyr). Hyggelig til tross da, selv om han ikke prata kløyva ord engelsk kun spansk men han forstod min italiensk. Uansett hadde han med et 600 f4 objektiv og det er like tungt som det ser ut. Til tross for håpløst utstyr så hadde han faktisk klart å ta endel bra bilder. ;-)

Lenke til kommentar
Hvis det er noe til trøst; så så jeg opptil flere med Nikon av de som var akkrederte (?) fotografer på Notodden Blues fest ihelgen. De så ikke noe mindre proffe de ;) I motsetningen til bølingen med mobiltelefon og kompaktkameraer :roll:

Så er vel ikke Notodden Blues akkurat et sportsarrangement ;o)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...