Bruker-93156 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Det beviser at du bare er en liten gutt, "der inne" Vi e ganske lik vi to, sånn i.... :!: Si meg, jobber du som fotograf? Endret 6. august 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Si meg, jobber du som fotograf? 9222423[/snapback] Det burde han ivertfall med den utstyrslisten der! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Si meg, jobber du som fotograf? 9222423[/snapback] Det burde han ivertfall med den utstyrslisten der! 9222437[/snapback] Tror egentlig bare det er en hobby... Han kan jo ikke leve på dte han produserer?! :!: Some say cruel, I say payback Edit: Jeg håper bare at D200's etterfølger kommer før jeg kjøper D200, for da kjøper jeg ikke D200...Etterfølgeren oppfyller alle mine krav, i promisse you Endret 6. august 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det beviser at du bare er en liten gutt, "der inne" Vi e ganske lik vi to, sånn i.... :!: Si meg, jobber du som fotograf? 9222423[/snapback] Hvem sikter du til, meg? Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Husk at de SKIKKELIGE bildene blir solgt.. (TFP da..) da blir de nødvendigvis ikke lagt ut her.. Jeg legger bare ut av bekjente i hvert fall! (nå er ikke jeg proff heller da men) Ståle: var nok deg han mente ja Endret 6. august 2007 av lohelle Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det beviser at du bare er en liten gutt, "der inne" Vi e ganske lik vi to, sånn i.... :!: Si meg, jobber du som fotograf? 9222423[/snapback] Hvem sikter du til, meg? 9222480[/snapback] ja, var vel ikke så innlysende Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Husk at de SKIKKELIGE bildene blir solgt.. (TFP da..) da blir de nødvendigvis ikke lagt ut her.. Jeg legger bare ut av bekjente i hvert fall! (nå er ikke jeg proff heller da men) Ståle: var nok deg han mente ja 9222483[/snapback] Ikke prøv å skryt på deg mer enn nødvendig. lle vet at du poster blinkskudde så fort som mulig, og det har jo ikke kommet så mye fra deg i det siste, såå.... Joda, en liten tass, men utover det; Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Ikke prøv å skryt på deg mer enn nødvendig. lle vet at du poster blinkskudde så fort som mulig, og det har jo ikke kommet så mye fra deg i det siste, såå.... Jeg selger ikke bilder.. Ståle gjør.. Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det beviser at du bare er en liten gutt, "der inne" Vi e ganske lik vi to, sånn i.... :!: Si meg, jobber du som fotograf? 9222423[/snapback] Hvem sikter du til, meg? 9222480[/snapback] ja, var vel ikke så innlysende 9222486[/snapback] Nei for du QUOTEER på noe jeg ikke har sagt: Vi e ganske lik vi to, sånn i.... Men ja jeg jobber som fotograf (frilans) dvs jeg jobber 100% ved siden av at jeg er selvstendig næringsdrivende som fotograf. Om jeg kan leve av det jeg produserer....: Kommer ann på hva man legger opp som krav det. Men jeg klager ikke på fotoinntektene. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Skrev ikke du akkurat nå at du både er frilansfotograf og selvstendig næringsdrivende fotograf? Lenke til kommentar
kak Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg tolket det dithen at han jobber 100% med noe annet, og er selvstendig næringsdrivende frilansfotograf ved siden av. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Stemmer nok det, bare jeg som er litt treig i oppfattelsen så sent før en ny arbeidsdag som fotograf begynner. God natt Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det beviser at du bare er en liten gutt, "der inne" Vi e ganske lik vi to, sånn i.... :!: Si meg, jobber du som fotograf? 9222423[/snapback] Hvem sikter du til, meg? 9222480[/snapback] ja, var vel ikke så innlysende 9222486[/snapback] Nei for du QUOTEER på noe jeg ikke har sagt: Vi e ganske lik vi to, sånn i.... Men ja jeg jobber som fotograf (frilans) dvs jeg jobber 100% ved siden av at jeg er selvstendig næringsdrivende som fotograf. Om jeg kan leve av det jeg produserer....: Kommer ann på hva man legger opp som krav det. Men jeg klager ikke på fotoinntektene. 9222531[/snapback] Har du sett den gamle VG reklamen? Han nordlendingen i Badstua? Så siden du bruker freewebs (Som er en nettside-mulighet for oss yngre, og siden jeg er en av "oss yngre" så dro jeg likhetene mellom oss, kanskje ikke så lurt, men... Med god inntekt på foto, samt 100% jobb, så ser jeg ikke noe galt i å putte alt som kommer inn på foto, i nytt fotoutstyr... foreløpig så må jeg selge pølser og bensin og 20 Prince mild for å kjøpe nytt utstyr, men så har jeg ingen utgifter heller. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 foreløpig så må jeg selge pølser og bensin og 20 Prince mild for å kjøpe nytt utstyr, men så har jeg ingen utgifter heller. 9222584[/snapback] Du er 16 år og selger Prince Mild? Kanskje ikke så lurt om "feil" instanser får vite om dette :!: Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) foreløpig så må jeg selge pølser og bensin og 20 Prince mild for å kjøpe nytt utstyr, men så har jeg ingen utgifter heller. 9222584[/snapback] Du er 16 år og selger Prince Mild? Kanskje ikke så lurt om "feil" instanser får vite om dette :!: 9222619[/snapback] 16?! 16,5 takk! Er lovlig; trenger bare noen som holder et øye med meg, og jobber hele tiden med noen andre, så tøyer den bare litt... Hadde jeg passet på fra starten av kunne jeg sagt slik åpent,men siden så mange vet hva jeg heter og faen, så burde jeg presisere slikt hver gang... Endret 6. august 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Sandkasse barnehage diskusjon.. min er større en din osv.. jaja Møtte noe som sjeldent som en fotograf som brukte Nikon i helgen under ungarn GP (han var, tro meg, den eneste jeg så med Nikon utstyr). Hyggelig til tross da, selv om han ikke prata kløyva ord engelsk kun spansk men han forstod min italiensk. Uansett hadde han med et 600 f4 objektiv og det er like tungt som det ser ut. Til tross for håpløst utstyr så hadde han faktisk klart å ta endel bra bilder. ;-) Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hvis det var snakk om AF-S 600mm f/4D ED-IF II, så vet jeg ikke om det akkurat kan klassifiseres som "håpløst utstyr" Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hvis det var snakk om AF-S 600mm f/4D ED-IF II, så vet jeg ikke om det akkurat kan klassifiseres som "håpløst utstyr" Det er vel mest "Nikon brukt til sport" som er håpløst... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hvis det er noe til trøst; så så jeg opptil flere med Nikon av de som var akkrederte (?) fotografer på Notodden Blues fest ihelgen. De så ikke noe mindre proffe de I motsetningen til bølingen med mobiltelefon og kompaktkameraer Tom Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Hvis det er noe til trøst; så så jeg opptil flere med Nikon av de som var akkrederte (?) fotografer på Notodden Blues fest ihelgen. De så ikke noe mindre proffe de I motsetningen til bølingen med mobiltelefon og kompaktkameraer Så er vel ikke Notodden Blues akkurat et sportsarrangement ;o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå