Bruker-93156 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Nei Nei Nei... Min teori er at Nikon lanserer et nytt produktnavn, for å skape interesse. Om de gjør forandringer vil ikke D200s skape så stor oppstannelse som et D300 vil gjøre. Håper egentlig at de kommer med 3 stk nytt. 1. Er en D200s/x, med noe programvare update, og noe annet rart. 2. Er et D300 som har 7-8 fps, bedre støy egenskaper enn D200, 10-12MP, integrert batterigrep, stoor og lys søker, rask AF-motor, og noen små detaljer. 3. Tre et Nikon nye flaggskip som skal knuse Canon "et eller annet" III. Nikon har gått gjennom D1 serien, D2 serien, men nå starter de med D3 serien. 10fps er en selfølge for oss som tror at bildene blir bedre av den grunn ( ), mer enn 12MP, fantastiske støy egenskaper, integrert batterigrep, stoor og lys søker, knall skjerm,. Jeg håper på en ny serie, og D200 trenger ikke bli oppgradert. Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Nei Nei Nei... Min teori er at Nikon lanserer et nytt produktnavn, for å skape interesse. Om de gjør forandringer vil ikke D200s skape så stor oppstannelse som et D300 vil gjøre. Håper egentlig at de kommer med 3 stk nytt. 1. Er en D200s/x, med noe programvare update, og noe annet rart. 2. Er et D300 som har 7-8 fps, bedre støy egenskaper enn D200, 10-12MP, integrert batterigrep, stoor og lys søker, rask AF-motor, og noen små detaljer. 3. Tre et Nikon nye flaggskip som skal knuse Canon "et eller annet" III. Nikon har gått gjennom D1 serien, D2 serien, men nå starter de med D3 serien. 10fps er en selfølge for oss som tror at bildene blir bedre av den grunn ( ), mer enn 12MP, fantastiske støy egenskaper, integrert batterigrep, stoor og lys søker, knall skjerm,. Jeg håper på en ny serie, og D200 trenger ikke bli oppgradert. 9180012[/snapback] Ja det hadde vært morro om dere Nikonister hadde fått et kamera med litt snert i, og er vell på tide dere får noe som klarer mer enn 5bilder i sekundet. Mer Mp trenger dere ikke, men bedre støyegenskaper på høy ISO hadde gjort seg :-) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Din forbanna jegharcanonogcanonlagerbedreproffkameraennikonogjeglikeråskryteavdet nisse... :!: Bare vent Ståle, en dag kommer Nikon med noe som gruser ditt lille leketøy... Nikon leker ikke kameraprodusent Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Din forbanna jegharcanonogcanonlagerbedreproffkameraennikonogjeglikeråskryteavdet nisse... :!: Bare vent Ståle, en dag kommer Nikon med noe som gruser ditt lille leketøy... Nikon leker ikke kameraprodusent 9181692[/snapback] Ja men den dagen har nok Canon noe enda bedre som jeg har kjøpt. :-) Hvordan visste jeg at du var den som ville svare først? Hilsen StåLe Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hvordan visste jeg at du var den som ville svare først? 9181732[/snapback] Lite å gjøre om dagene Hilsen StåLe 9181732[/snapback] Haha, kvalmsekk... Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Heller nye objektiver enn kamerahus! Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Tror og håper at det kommer begge deler. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Heller nye objektiver enn kamerahus! 9185887[/snapback] Du har kjønt det du... hva maser vi om kamerahus for?! Vi må jo få nye objektiver Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Nå verserer det jo en del rykter om en større objektivlansering fra Nikon i høst. Tallet 15 nye objektiver har i hvert fall blitt slengt rundt på diverse mer eller mindre pålitelige nyhetssider Hvis Nikon begynner å gå vekk fra fokusmotor i huset (og D40 er jo et tegn på det) så er det uansett på tide at de utvider AF-S-sortimentet sitt. Jeg blir ikke overrasket om etterfølgeren til D80 kommer uten fokusmotor, og fokusmotor i huset blir reservert for dyrere modeller (a la "D300") slik mekanisk overføring av blenderinformasjon er det i dag. Du har kjønt det du... *twitch* Følg med i norsktimene, for pokker! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Du har kjønt det du... *twitch* Følg med i norsktimene, for pokker! "Bedre" den veien enn den andre veien da, kan ikke fordra det at noen bruker 'skjøtt' og 'sjino' etc... Edit: fjernet noen "personangrep" :o) Endret 1. august 2007 av k-ryeng Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Heller nye objektiver enn kamerahus! 9185887[/snapback] Du har kjønt det du... hva maser vi om kamerahus for?! Vi må jo få nye objektiver 9186541[/snapback] Kjønt? Er det slik man har begynnt å snakke på Tiller? Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Nå verserer det jo en del rykter om en større objektivlansering fra Nikon i høst. Tallet 15 nye objektiver har i hvert fall blitt slengt rundt på diverse mer eller mindre pålitelige nyhetssider Hvis Nikon begynner å gå vekk fra fokusmotor i huset (og D40 er jo et tegn på det) så er det uansett på tide at de utvider AF-S-sortimentet sitt. Jeg blir ikke overrasket om etterfølgeren til D80 kommer uten fokusmotor, og fokusmotor i huset blir reservert for dyrere modeller (a la "D300") slik mekanisk overføring av blenderinformasjon er det i dag. Du har kjønt det du... *twitch* Følg med i norsktimene, for pokker! 9186672[/snapback] Husk på at Mr. olsen bare en en guttunge på 16 nå da, er ikke sikkert de har lært gramatikk ennå.. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Joda, det har han. Eller burde ha gjort Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Joda, det har han. Eller burde ha gjort 9189608[/snapback] Hehe! Var da voldsomt da! Hadde vært kjekt å sett en krangel mellom Ståle (snakenor) og Mr. Olsen på by'n! Skikkelig barfight! edit: øhh.. sorry.. glemte meg igjen... Endret 1. august 2007 av lohelle Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Joda, det har han. Eller burde ha gjort 9189608[/snapback] Hehe! Var da voldsomt da! Hadde vært kjekt å sett en krangel mellom Ståle (snakenor) og Mr. Olsen på by'n! Skikkelig barfight! edit: øhh.. sorry.. glemte meg igjen... 9189915[/snapback] Kun Canon (10bps) kunne dokumentert hvor fort Mr.16, nei Olsen mener jeg hadde løpt da. ;-P Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Var da voldsomt da! Hadde vært kjekt å sett en krangel mellom Ståle (snakenor) og Mr. Olsen på by'n! Skikkelig barfight! Niks, for Mr. Olsen ville ikke komme inn på bar ;o) Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Var da voldsomt da! Hadde vært kjekt å sett en krangel mellom Ståle (snakenor) og Mr. Olsen på by'n! Skikkelig barfight! Niks, for Mr. Olsen ville ikke komme inn på bar ;o) 9189940[/snapback] derfor den øøøh..'en Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 derfor den øøøh..'en Oki :o) Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Sorry da Mr. Olsen! Vi gamlinger har ikke så mye annet gøy å ta oss til! Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Sorry da Mr. Olsen! Vi gamlinger har ikke så mye annet gøy å ta oss til! 9189977[/snapback] Nei, vi har jo ikke moped å cruice på slik som Mr.O. Og da må vi sitte her og shoppe fotogreier på nettbutikkene/chatte tull her inne osv.. :-) Endret 1. august 2007 av Snakenor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå