Blaster2k Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Når jeg skal ta opp feks. en film med tvkorter kommer det bare en feilmelding om noe om drivere også slår programet seg av. Jeg har prøvd å laste ned nye drivere men det var visst allerede de nyeste jeg hadde. Hva kan jeg prøve å gjøre for å få det til å funke? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 skulle gjearne ha hjulpet deg men med den informasjonen du gir oss saa er det ikke saa lett.. Hva med hvilket Os,hvilket tvkort hva du proever aa decode til (Divx/VCD/SVCD) osv osv .. Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Windows XP Terratec Cinergy 600 Har prøvd divx og mpeg1 Pentium 4 512rd ram Har prøvd to softwares Terratec TV og PowerVCR II Mere info? Lenke til kommentar
DAKjungF Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Die kraft von Windows XP! Skift til noe annet, a là Win98, win2k, win3.1... Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 yoa Knut. men jeg er ikke i humør til å skifte os Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Har prøvd litt med Terratec kort og XP. Med Terratec software så er det ganske mange opsjoner for hvilken måte (encoder) du skal recorde med. Prøvde de fleste, og mange virket ikke. De som virket ga som regel dårlig resultat. Med InterVideo WinDVR fikk jeg bedre resultat, så vidt jeg husker. Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 huhuhu, WinDvr klarer ikke å starte! har prøvd å reinstallert. Lenke til kommentar
graatenbil Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 hvis du har nimo codec pack der så hiv den ut .Det var den som lagde alle problemene på min ,nå funker det helt greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå