Pricks Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg er ganske tidlig i spillet, og plutselig så klarer jeg ikke å bevege på siktet når jeg er låst til en fiende med Z. Jeg skyter mot beinet uansett hvor mye jeg prøver å peke oppover Er det noen som vet hva dette skyldes? Hvordan kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Høres ut som du ikke peiker mot skjermen med Wiimoten. Har du forsøkt å kalibrere den på nytt på en eller anna måte? Vet at når du sikter med targeting så kan du styre siktet på de forskjellige kroppsdelene ved hjelp av Wiimoten. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg peker mot skjermen ja. Er det noen kalibreringsmuligheter i det hele tatt? Det fungerer jo fint ellers. I Wii-menyen f.eks. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hm, det var da rart. Vet ikke om det er noen kalibreringsmuligheter i spillet, men du kan gjøre småjusteringer på sensitiviteten i Wii innstillingene og velge hvor sensorbaren står. Vet ikke om det vil hjelpe men du kan forsøke å leke litt rundt med den innstillingene. Jeg har ikke had noen problemer med Godfather, heldigvis, så jeg vet ikke helt om det vil fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå