MoozeBlaster Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Noen som husker denne lille kraftsaken av en minosynth? Jeg hadde keyboardversjonen, men var dum nok til å bytte den vekk mot en Yamaha cs1x. Noen som vet hvor jeg kan finne en slik? Endret 29. juli 2007 av MoozeBlaster Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Jeg klarer ikke finne noen butikker på nettet som fører denne. Men du kan sette inn 'ønskes kjøpt'-annonser rundt omkring? Jeg husker det var noen brukte BassStations til salgs før da jeg lettet etter synth Endret 29. juli 2007 av skag1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Her finner du BassStation! Det er en engelsk nettbutikk, men det lønner seg å bestille det meste derifra istedenfor å bestille det her i Norge. De har også en europeisk prisgaranti. Kjøper så og si alt mitt utstyr derifra! Og det meste er tollfritt så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Glisevask, det der er software-versjonen. Han mener hardware. Musikkweb.no er det største bruktmarkedet i Norge for brukte synther og keyboards. Har kjøpt utstyr derfra flere ganger (jeg har 8 synther). Her er direktelink til Keyboard, synther, midi-søk etter dato. Jeg sjekker her daglig. Du finner alt fra moderne workstations til gamle analogsynther. http://www.musikkweb.no/marked/msearch.php...1&btnSoek=S%F8k Du kan legge ut annonser under Ønskes kjøpt, men det koster noen kroner, for å unngå spambots eller useriøse annonser. Ellers er det flere musikkbutikker som har bruktmarked på nettsiden, f.eks. www.sound1.no eller procom.no Multima.no (oslo) selger software-versjonen B-station. De har halve butikken full av gamle bruktsynther, pleide å henge masse der før, veldig greie folk. De har hatt inne noen Novation-synther, mest Supernova og Nova, men man vet aldri om en Bass station dukker opp en dag. Stort sett kunder som selger synther gjennom han, eller så har han kjøpt dem billig via annonser/ebay og selger de til sin egen pris. Ellers kan det faktisk lønne seg å søke på produktnavnet på Torget på finn.no, mange som legger ut brukt synther der. Endret 29. juli 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå