Bruktbilen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Stemmer for Bob hvis det er en gutt. dynaBel: Kjør i gang en avstemning mellom navn du liker, så kan forumet bestemme hva barnet skal hete Lenke til kommentar
jlek Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 men det heter "tanteungen" til dama Gratulerer! Dette er stort! Elias! Det syns jeg er ett meget pent navn. Får jeg noen gang en sønn, er det dette jeg ønsker å kalle ham. Blir selv onkel i Januar/Februar perioden, ser veldig frem til det. Igjen, gratulerer. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Takk:) en avstemning hadde ikke vært så dumt Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Gratulerer! List opp aktuelle navn da, slik at en mod får satt opp Endret 16. oktober 2007 av Abn0rmal Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Gratulerer Elias er fint Er litt kult at forumgutta er med å påvirke deg til navn Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 kan jo få en mod til og sette listede navn i avstemning. om det blir jente så stemmer jeg for nora, elias var faktisk fint når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Gratulerer med den kommende farsrollen! Jeg blir pappa i mars, også til en liten jente! Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 takk=) gratulerer til deg og solberg Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Kondolerer så meget. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 fikk ikke vite det, ongen lå for langt ned, Bare å tenke litt tilbake hvordan dere laget barnet det... Fort inn og ut = gut Sakte inn og vente = jente Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 da blir det jente;P neida, men skal på kontrol snart og da kan de høre det på pulsen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Herregud, gratulerer så masse! Uff, jeg blir helt valpesyk av at alle blir gravide. En av de beste venninnene mine skal bli mamma i februar. Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 er så mange unger og gravide i omløp her og. babyboom takk forresten=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå