Gå til innhold

8800 - Problemer med grafikk

Reeve

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg poster her, fordi jeg føler at tråden passer bra inn her, og fordi jeg vil tro at det er flere som kan hjelpe meg i denne kategorien.

Problemet er at i Day og Defeat (spill basert på Half-Life motoren, ikke Source, altså den gamle), så blir ting langt vekke veldig gråaktig. Det er noe ala. det problemet GeForce 8800 serien har med Half-Life 2 og med Counter-Strike Source.

I Day of Defeat, så kan man ha et kart oppe i hjørnet. Når jeg har dette kartet aktivert, så er alt normalt, men når jeg tar dette vekk, så oppstår problemet igjen.

Jeg lurer altså på hvordan jeg kan fikse dette. Jeg legger ved screenshots, for å vise hva jeg mener. De er på ca. 1.5 Mb hver.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg poster her, fordi jeg føler at tråden passer bra inn her, og fordi jeg vil tro at det er flere som kan hjelpe meg i denne kategorien.

Problemet er at i Day og Defeat (spill basert på Half-Life motoren, ikke Source, altså den gamle), så blir ting langt vekke veldig gråaktig. Det er noe ala. det problemet GeForce 8800 serien har med Half-Life 2 og med Counter-Strike Source.

I Day of Defeat, så kan man ha et kart oppe i hjørnet. Når jeg har dette kartet aktivert, så er alt normalt, men når jeg tar dette vekk, så oppstår problemet igjen.

Jeg lurer altså på hvordan jeg kan fikse dette. Jeg legger ved screenshots, for å vise hva jeg mener. De er på ca. 1.5 Mb hver.

9164755[/snapback]

Nye drivere.

Lenke til kommentar
Hei

9164755[/snapback]

Nye drivere.

9166474[/snapback]

Jeg oppdaterte til de nyeste driverne før jeg lagde denne posten. de heter noe med 162.xx. Det var de nyeste til XP 32 bit på nvidia.com

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...