Gå til innhold

HDTV til 6-7K

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du har flyttet på hybel så ser jeg for meg at alt som gjør at du har litt bedre plass til ymse andre ting er verdt penga. 32" flatskjerm blir jo litt mindre ennen 32" vanlig bilderørstv.

LG 32LC51 på www.lefdal.no til 6999 f.eks. eventuelt spar litt penger å hent inn en tatung 32" fra www.netshop.no til 4600kr evt andre billigere steder.

Lenke til kommentar

Har desverre ingen personlig erfaring med Tatungen var den jeg skulle kjøpe til min hybel i utgangspunktet, men dama var litt skeptisk så vi har vært å sett på LGen på veggen på Lefdal. Ut fra det jeg så der og det jeg har lest på minhembio.com så føler jeg meg ganske sikker på at det er et av de bedre kjøpene til den prisen lefdal har. Noe jeg irriterer meg mye om på lcd tver er om svartfargen er for lys, og den skal vistnok være bra, og så veldig bra ut på veggen men det var veldig lyst hos Lefdal da.

Men jeg trur ikke jeg hadde blitt veldig skuffet av Tatungen heller, utifra det jeg leser om i tråden her på forumet.

Uansett, om du har en butikk i nærheten som har LG'en stående, så ta en tur å se selv hva du syntes :) Det er nok det beste uansett hvilken TV du skulle være ute etter.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Du har ikke bruk for EE-1 modellen da den kun har innebygd tuner for bakkenettet i sverige og danmark (mpeg2) og ikke mpeg 4 som norge får. Gå heller en tusenlapp opp eller ned og kjøp 32 tommeren uten bakknett tuner eller 37 tommeren. :)

Lenke til kommentar
Du har ikke bruk for EE-1 modellen da den kun har innebygd tuner for bakkenettet i sverige og danmark (mpeg2) og ikke mpeg 4 som norge får. Gå heller en tusenlapp opp eller ned og kjøp 32 tommeren uten bakknett tuner eller 37 tommeren. :)

9166989[/snapback]

Ok, da satser jeg på det :)

Men vil denne TVen da ikke være klar for det bakkenettet vi får i Norge?

Endret av Haansi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...