FranzJosef Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Hvilke jobber er vanlige der man jobber kun på nett/hjemmefra? Hvem driver med sånt? Bare litt nysjerrig, pluss at det kunne egentlig passet veldig godt så jeg tar det også litt som idemyldring.. Endret 29. juli 2007 av FranzJosef Lenke til kommentar
nordin Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Folk som jobber som tolk Folk som driver populære nettsted (med reklame/salg) Folk som driver med webdesign Folk som spiller poker (og vinner på det) Folk som jobber som frilansere for blader/aviser (feks anmeldere i HjemmePC) Endret 29. juli 2007 av nordin Lenke til kommentar
kimla Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Er man i en seriøs jobb så er det som regel hos firmaet man jobber. Evt. en viss tid hjemmejobb, kanskje 1 dag i uka eller noe.. Kommer da helt ann på jobben. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Kjenner noen som driver med spilltesting. Kamerat av meg jobber for u-trax, et nederlansk firma. Han får builds i posten eller via ftp ting de bruker, så tester han forskjellige ting som tekst, menyer, ingame saker osv. Deretter må han lage rapport og legge alt inn i et tracking system de bruker. Jeg kan jo si at det snart kommer ny norsk singstar, og fashion academy ikke det gøyeste å teste, men det er jo jobb en kan gjøre hjemmefra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå