iNeo Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hei. Jeg ønsker svar på 2 spørsmål jeg har angående stipend. 1. Er lånekassens stipendkalkulator beregnelig (kan jeg stole på den? Hvor mye evt. forskjellig fra virkeligheten) 2. Hvordan blir det med tilbakebetaling av "Lån" som jeg får ved å krysse av for "Lån" krysett jeg fikk at Lånekassens stipend-skjemaer? Takker for relevante svar. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Hei. Jeg ønsker svar på 2 spørsmål jeg har angående stipend. 1. Er lånekassens stipendkalkulator beregnelig (kan jeg stole på den? Hvor mye evt. forskjellig fra virkeligheten) 2. Hvordan blir det med tilbakebetaling av "Lån" som jeg får ved å krysse av for "Lån" krysett jeg fikk at Lånekassens stipend-skjemaer? Takker for relevante svar. 9164514[/snapback] 1. Vil påstå at man kan runde ned til nærmeste hundre/tusen også er man vel ca der. 2. Lån får man vel ikke før man er atten uansett(??), så det tror jeg ikke du trenger bekymre deg for Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 2. Lån får man vel ikke før man er atten uansett(??), så det tror jeg ikke du trenger bekymre deg for Tror du ikke forstår hva jeg mener med lån, prøv å ta stipendkalkulatoren så kanskje det blir greiere og forstå hva jeg mener. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg har vært gjennom stipendopplegget tre år på rad nå, jo, jeg tror nok jeg skjønner hva du mener med lån, og jeg innbiller meg fortsatt at det ikke gjelder deg som er under 18 (: Og om du i det hele tatt kan få det; vil du virkelig dra på deg gjeld som 15/16-åring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå