Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Topic sier vel det meste, men jeg har en mappe med en MDF fil en MDS fil og en MSinfo fil. Jeg lurer rett å slett på hvilket program jeg kan bruke til å brenne dissee ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Ahead Nero tror jeg funker til dette? Er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 PowerISO er et enkelt og kjapt program til den jobben, brenne ut de fleste image filene. Når du skal brenne ut så er det kun den ene filen du velger, mener at det var mdf filen. Lenke til kommentar
Bjonnar Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 kansje det holder for deg å bare åpne fila som en CD? enklere ihvertfall, men spørs hva du skall med det. uansett så bør du laste ned deamon tools, det åpner mange slags image filer inkludert mdf og mds men den msinfo fila tror jeg ikke trenger å brennes, det er mest sansynlig en info om innholdet (åpnes i notisblokk) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Takk for mange bra svar.. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Noen av dem som du "falt" for eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Sempron skrev: Noen av dem som du "falt" for eller? 9169042[/snapback] Tenker jeg prøver PowerISO, med tanke på at jeg bruker Nero til de fleste andre ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå