TheXin Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Jeg har tenkt å bestille paintball utstyr fra PunisherPB, men er usikker på hva frakt kostnader blir? (Se vedlegg for bilde av bestillingen) Det står der at dette blir prisen for frakt: Express Mail International (EMS) Flat Rate Envelope - $25.00 (Se bildet for mer detaljer) Er dette den endelige prisen, eller må jeg ut med mye mer? Edit: Glemte å laste opp vedlegget Ok. Frakt står det jo at den skal koste 25$ (elr har jeg misforstått?) Er det noen som vet hva toll prisen kan komme på? Endret 29. juli 2007 av TheXin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Hvor er vedlegget du snakker om? Uansett kommer vel kanskje også toll i tillegg. Så totalen blir vel noe som Pris det du skal kjøpe + Frakt + evt. toll? Endret 29. juli 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
TheXin Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Gjorde sånn siden vedlegget mitt ikke kom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 hehe -- Jeg skal ikke si at jeg har rett, men jeg vil tro at det du kjøper + frakt da blir på 759.11$, så det blir hva du betaler. - Tror jeg. Er du riktig heldig får du betale toll også, som jeg nettopp fikk høre om angående noe annet at var på "25% eller noe sånt". Lenke til kommentar
TheXin Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Okei så om jeg ikke må betale frakt så blir prisen 759,11$ da? Er det mulig å finne ut om jeg må betale toll på utstyret? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Om du må betale frakt, blir prisen 759.11$. Om du må betale toll? Du får ta en titt her. Men jeg er ikke sikker i min sak her. Får håpe at noen retter meg hvis jeg ikke gir riktige opplysninger her Lenke til kommentar
TheXin Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Ok takk for hjelpen. Snakket med andre som har bestilt fra utlandet før, og de hadde lignende bestilling. Så frakten kommer jo med, så blir jeg litt usikker igjen vil jeg få store kostnader i postoppkrav eller lignende? Våpen tillatt innført uten tillatelse En rekke våpen, våpendeler og produkter er tillatt innført til Norge uten at du trenger tillatelse fra politi eller lensmann. Dette gjelder blant annet: luftgevær/luftpistol signalpistol redningsgevær harpungevær og startvåpen (det forutsettes at våpenet er konstruert på en slik måte at de ikke kan avfyre skarpe patroner og/eller at våpenet ikke lett kan bygges om til å kunne avfyre skarpe patroner. Dette gjelder også gasspatroner). sverd air-softgun paintball Da var det greit Får sjekke opp det frakt firmaet\ saken Endret 29. juli 2007 av TheXin Lenke til kommentar
langskalle Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 toll kommer full på 200 kr ekke det vanli a?.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå