Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Rimelig bil med ganske god plass for varer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skiheis = Hiace om du ikke vet det ;) Det er bare det man kaller dem..

061006001.jpg

9164573[/snapback]

Hvem kaller dem det?

Til det andre, ja , jeg har en Berlingo idag og spør egenltlig for å vite om evt alternativer. Har ikke funnet noen andre med den plassen til den prisen, da blir det gjerne MYE dyrere fort. En HiAce blir antagelig både for dyrt og litt i største laget.

Lenke til kommentar

Du har jo renault kangoo og peugeot (kommer ikke på modellnavnet) det nekter eg å tro at eg så mye dyrere enn berlingoen!

peugeot med diesel har gamlingene, var overraskende god å kjøre! Samme med kangooen, den har min gescwester!

Lenke til kommentar

Opel Combo

Citroen Berlingo

VW Caddy

Peguot Partner

Fiat Doblo (Cargo)

Toyota Yaris Verso

Eller hva med en Opel Zafira som varebil? Tror det kommer under 200 000, men er ikke helt sikkert.

Selv har jeg bare kjørt Opel Combo (1,4 liter diesel, tror jeg) og Opel Zafira (1,6 liter bensin) av de to, syns begge er gode å kjøre, ganske lik egentlig. Sitter ikke særlig godt, men det kan jo være andre enn meg finner en behageig stilling.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Trur du kunne trengt en mellomstor varebil, det vil si noe mellom hiace og berlingo..

Da har du nemlig Citroen Jumpy / Peugeot Expert.

De kom med ny modell i mars i år, veldig ålreit bil, du får bl. a. luftfjæring til demperne bak (du kan lesse på masse uten at den synker ned).

Citroën Jumpy (hovedside)

Brukt jumpy, forrige generasjon: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkod...9abcoGu5o288625

Lenke til kommentar

Når jeg sier under 200 000 så sa jeg GODT UNDER, nærmere 100 000 enn 200 000 helst.

Berlingoen har perfekt størrelse, kunne bare ønsket en ting og det er ørlite mer lengde sånn man kunne sove der bak.

Yaris blir kanskje litt lite, vil gjerne ha plass til sykkel og evt ski.

Endret av FranzJosef
Lenke til kommentar
Når jeg sier under 200 000 så sa jeg GODT UNDER, nærmere 100 000 enn 200 000 helst.

Berlingoen har perfekt størrelse, kunne bare ønsket en ting og det er ørlite mer lengde sånn man kunne sove der bak.

Yaris blir kanskje litt lite, vil gjerne ha plass til sykkel og evt ski.

9167234[/snapback]

Dette bør være et valg du gjør selv og nesten alle bilmerker har et altarnativ på dette omerådet så egentlig så er det bare å finne den du syntes passer best for deg....

Finn.no/autodb finner man bilene nå for tiden og flere forhandlere bruker disse siden som en guide for å finne rett pris på sine bruktbiler så ta deg en surferunde.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...