Gå til innhold

venteliste nr 2

Anbefalte innlegg

Noen som hadde status "Venteliste, men studiet vil trolig ikke ta inn flere", som har fått noe tilbud? Har det på første valget og siste oppdatering er 27.07. Skulle det ikke vert oppdatert uansett den 29.07?

9173481[/snapback]

Ja.. skjedde med meg. Hadde denne statusen når jeg lå som nr.2 på venteliste. Fikk plass :) Men så er vel nr.2 ganske høyt på lista da (pluss at det var over 100 studieplass), hvilken plass ligger du på og hvilken studie?

Endret av TheGreatKhali
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flott The Great Khali!! Nå er det bare å vente til torsdag til det siste "opptaket" Men er du fornøyd over å komme på 2.pri da? Jeg har en liten suprise til dere! Sjekk hva jeg fikk i mail etter at jeg hadde sendt en litt bitter mail til SO.

"Du skulle klart ha fått tilbud ved HIA, men de sendte tydeligvis ikke ut noen nye tilbud i suppleringsopptaket. Vi legger nå inn en "overstyringskode" som sikrer at du får tilbud ved HiA i neste runde.  Opptaket blir da klart førstkommende torsdag."

Tar det med en klype salt (eller to) for jeg er en levende ulykkesfugl!

:ph34r:

9173780[/snapback]

Jo takk og gratulerer til deg og. :) Du burde nok få plassen nå da, de har jo lovet deg det!

Ja.. er godt fornøyd. 2.pri er bedre enn 3.pri :D Dessuten så ligger jeg nå som nr.2 på venteliste for 1.pri. 1.pri og 2.pri er er helt forskjellige linjer, så er litt usikker på om jeg i det hele tatt skal svare ja til venteliste nå.

Lenke til kommentar

9173780[/snapback]

Jo takk og gratulerer til deg og. :) Du burde nok få plassen nå da, de har jo lovet deg det!

Ja.. er godt fornøyd. 2.pri er bedre enn 3.pri :D Dessuten så ligger jeg nå som nr.2 på venteliste for 1.pri. 1.pri og 2.pri er er helt forskjellige linjer, så er litt usikker på om jeg i det hele tatt skal svare ja til venteliste nå.

9173857[/snapback]

Vet du hva? Du har jo til 6.aug tror jeg, med å svare altså, så bare heng i der!! Vent helt til siste slutt og se om du kommer inn på 1.pri! :D

Lenke til kommentar

9173780[/snapback]

9173857[/snapback]

Vet du hva? Du har jo til 6.aug tror jeg, med å svare altså, så bare heng i der!! Vent helt til siste slutt og se om du kommer inn på 1.pri! :D

Lenke til kommentar

9173780[/snapback]

9173857[/snapback]

Lenke til kommentar

9173780[/snapback]

9173857[/snapback]

Lenke til kommentar

Wohooo! Ligger fortsatt på venteliste, plass nummer 2, men fikk en telefon fra UiO klokka 14:30 i dag om at jeg var kommet inn på medisin. Tilbudet sku dukke opp på torsdag, og da måtte jeg bare passe på å svare ja så fort som mulig.

Lenke til kommentar
Noen som hadde status "Venteliste, men studiet vil trolig ikke ta inn flere", som har fått noe tilbud? Har det på første valget og siste oppdatering er 27.07. Skulle det ikke vert oppdatert uansett den 29.07?

9173481[/snapback]

Ja.. skjedde med meg. Hadde denne statusen når jeg lå som nr.2 på venteliste. Fikk plass :) Men så er vel nr.2 ganske høyt på lista da (pluss at det var over 100 studieplass), hvilken plass ligger du på og hvilken studie?

9173803[/snapback]

Hmm... har aldri fått oppgitt noe venteliste nummer. Eneste som står under venteliste er "v.o.i" ettersom studiet trolig ikke tar opp mere. Studiet er Sammenlignende politikk ved UiB. Poenggrensen var på 47.3, jeg hadde 47,1, så trolig er jeg ikke så langt nede på ventelisten.

Anyway, fornøyd med andrevalget da, faktisk vil jeg tro at jeg kommer til å like det bedre :)

Endret av The_Miracle
Lenke til kommentar

Hmm... har aldri fått oppgitt noe venteliste nummer. Eneste som stor under venteliste er "v.o.i" ettersom studiet trolig ikke tar opp mere. Studiet er Sammenlignende politikk ved UiB. Poenggrensen var på 47.3, jeg hadde 47,1, så trolig er jeg ikke så langt nede på ventelisten.

Anyway, fornøyd med andrevalget da, faktisk vil jeg tro at jeg kommer til å like det bedre :)

9174346[/snapback]

ja... samme her. er også ganske fornøyd med 2.valget mitt egentlig.

Lenke til kommentar
Hmm... har aldri fått oppgitt noe venteliste nummer. Eneste som stor under venteliste er "v.o.i" ettersom studiet trolig ikke tar opp mere. Studiet er Sammenlignende politikk ved UiB. Poenggrensen var på 47.3, jeg hadde 47,1, så trolig er jeg ikke så langt nede på ventelisten.

9174346[/snapback]

Må komme med en kjapp kommentar til akkurat det. Jeg kom inn på Bygg ved NTNU med 57,6. Og poenggrensekvoten var på 57,4. Dvs at jeg kom inn med 0,2 poengs margin. Og jeg har snakket med hvertfall 6 andre som har kommet inn, og de ligger på enten samme poengsum som meg. ELLER DÅRLIGERE! :hmm: . Så det var litt rart. Så ikke for å forsnakke meg nå, men så er det en sjanse for at de fleste som har kommet in n på studiet ditt ligger i det nederste sjiktet av kvoten, og da må du også regne med at det ligger en del rett under kvoten også. Men jeg syns du bør ringe til SO eller saksbehandler og spørre. Kanskje de ser en ledig plass der som de gir deg siden du ikke har fått noen ventelisteplass. Lykke til hvertfall. Alt ordner seg til slutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...