Dan_Emil Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Merkelig. Det står på 3. og 4. valget mitt "Bortfalt pga tilbud på høyere prioritet. " men jeg har ikke fått noe tilbud. : - | 9167883[/snapback] Sprøtt.. veldig sprøtt... har du datoen i dag (29) på siste oppdateringer eller? Lenke til kommentar
TheGreatKhali Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 vent litt.. nå dukka det opp noe.. ventelisteplass nr 1 står det nå! Jøss! hva kan det være? har du noen som helst peil på når man skal få vite om det med venteplass? 9167713[/snapback] bra da! du kan egentlig rykke opp helt frem til 14-15.august! Kjenner folk som ifjor kom inn helt til slutt... jeg har også fått opp en ny melding nå. Det står: "Tilbud om studieplass. (Hovedopptaket) Gammelt frafalt tilbud pga nyere tilbud på høyere prioritet". Men det står ikke enda at jeg har fått tilbud på høyere prioritet. 9167778[/snapback] Men fikk du ikke tilbud på studieplassen som du ønsket deg? eller har du fått tilbud på noe lenger nede på prioritetslisten? Hvis det er casen så tror jeg at du faktisk ikke kan få et tilbud høyere på pri listen.. Men kødder du? kan det faktisk hende at jeg må vente heeeelt til da?! Shit! Neidu, jeg ringer SO i morra og hører hva som skal til for å få plass! 9167845[/snapback] Nei, jeg gjorde ikke det. Jeg fikk 3.valget mitt. Jeg takket både ja til venteliste (1. og 2.valg), og tilbudet jeg fikk (3.valg). Nå har det kommet opp en ny melding ved 3.valget: "Tilbud om studieplass. (Hovedopptaket) Gammelt frafalt tilbud pga nyere tilbud på høyere prioritet". Men det står verken på 1. eller 2.valget at jeg har fått plass der. Kan hende de driver å oppdaterer nå? Siden jeg fikk den meldingen for ca. 30 min siden..? Kan ihvertfall ikke rykke ned. Hvis du får tilbud fra 3.valget, så faller alle studieplassene under nr.3 automatisk bort. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Merkelig. Det står på 3. og 4. valget mitt "Bortfalt pga tilbud på høyere prioritet. " men jeg har ikke fått noe tilbud. : - | 9167883[/snapback] Sprøtt.. veldig sprøtt... har du datoen i dag (29) på siste oppdateringer eller? 9167902[/snapback] Siste oppdatering var 27. står det, men dette har skjedd i løpet av de siste timene for jeg sjekket tidligere i dag. Lenke til kommentar
Dan_Emil Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 vent litt.. nå dukka det opp noe.. ventelisteplass nr 1 står det nå! Jøss! hva kan det være? har du noen som helst peil på når man skal få vite om det med venteplass? 9167713[/snapback] bra da! du kan egentlig rykke opp helt frem til 14-15.august! Kjenner folk som ifjor kom inn helt til slutt... jeg har også fått opp en ny melding nå. Det står: "Tilbud om studieplass. (Hovedopptaket) Gammelt frafalt tilbud pga nyere tilbud på høyere prioritet". Men det står ikke enda at jeg har fått tilbud på høyere prioritet. 9167778[/snapback] Men fikk du ikke tilbud på studieplassen som du ønsket deg? eller har du fått tilbud på noe lenger nede på prioritetslisten? Hvis det er casen så tror jeg at du faktisk ikke kan få et tilbud høyere på pri listen.. Men kødder du? kan det faktisk hende at jeg må vente heeeelt til da?! Shit! Neidu, jeg ringer SO i morra og hører hva som skal til for å få plass! 9167845[/snapback] Nei, jeg gjorde ikke det. Jeg fikk 3.valget mitt. Jeg takket både ja til venteliste (1. og 2.valg), og tilbudet jeg fikk (3.valg). Nå har det kommet opp en ny melding ved 3.valget: "Tilbud om studieplass. (Hovedopptaket) Gammelt frafalt tilbud pga nyere tilbud på høyere prioritet". Men det står verken på 1. eller 2.valget at jeg har fått plass der. Kan hende de driver å oppdaterer nå? Siden jeg fikk den meldingen for ca. 30 min siden..? Kan ihvertfall ikke rykke ned. Hvis du får tilbud fra 3.valget, så faller alle studieplassene under nr.3 automatisk bort. 9167904[/snapback] Det er riktig! Men bare hold deg fast og klamre deg til dit du egentlig vil! Det hjelper å gjøre det man kan! Da kan det hende at du er heldig! Lenke til kommentar
Dan_Emil Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Merkelig. Det står på 3. og 4. valget mitt "Bortfalt pga tilbud på høyere prioritet. " men jeg har ikke fått noe tilbud. : - | 9167883[/snapback] Sprøtt.. veldig sprøtt... har du datoen i dag (29) på siste oppdateringer eller? 9167902[/snapback] Siste oppdatering var 27. står det, men dette har skjedd i løpet av de siste timene for jeg sjekket tidligere i dag. 9167920[/snapback] Da kan det hende at det også bare er en midlertidig løsning før det ORDENTLIGE suppleringsopptaket skjer! hehe, jeg vet at det høres rart ut, men det har vært mye rot med So i år.. Lenke til kommentar
TheGreatKhali Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Merkelig. Det står på 3. og 4. valget mitt "Bortfalt pga tilbud på høyere prioritet. " men jeg har ikke fått noe tilbud. : - | 9167883[/snapback] Sprøtt.. veldig sprøtt... har du datoen i dag (29) på siste oppdateringer eller? 9167902[/snapback] Siste oppdatering var 27. står det, men dette har skjedd i løpet av de siste timene for jeg sjekket tidligere i dag. 9167920[/snapback] Da kan det hende at det også bare er en midlertidig løsning før det ORDENTLIGE suppleringsopptaket skjer! hehe, jeg vet at det høres rart ut, men det har vært mye rot med So i år.. 9167927[/snapback] hva har du søkt forresten? og står du som nr.1 på ventelista til ord.kv eller prm.kv? Endret 29. juli 2007 av TheGreatKhali Lenke til kommentar
Dan_Emil Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Merkelig. Det står på 3. og 4. valget mitt "Bortfalt pga tilbud på høyere prioritet. " men jeg har ikke fått noe tilbud. : - | 9167883[/snapback] Sprøtt.. veldig sprøtt... har du datoen i dag (29) på siste oppdateringer eller? 9167902[/snapback] Siste oppdatering var 27. står det, men dette har skjedd i løpet av de siste timene for jeg sjekket tidligere i dag. 9167920[/snapback] Da kan det hende at det også bare er en midlertidig løsning før det ORDENTLIGE suppleringsopptaket skjer! hehe, jeg vet at det høres rart ut, men det har vært mye rot med So i år.. 9167927[/snapback] hva har du søkt forresten? og står du som nr.1 på ventelista til ord.kv eller prm.kv? 9167935[/snapback] Jeg har søkt sykepleiern.. også er jeg 22 så det er ord.kv.. Men jeg trodde at jeg hadde litt andre "rettigheter".. (les: "So har gjort en grådig feil", litt lenger ned på forum lista..) Lenke til kommentar
TheGreatKhali Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) Jeg har søkt sykepleiern.. også er jeg 22 så det er ord.kv.. Men jeg trodde at jeg hadde litt andre "rettigheter".. (les: "So har gjort en grådig feil", litt lenger ned på forum lista..) 9167971[/snapback] kjenner til problemet. kjenner en som hadde et lignende problem ifjor. hvor har du søkt da? Unødvendig sitering er redigert vekk av cun Endret 31. juli 2007 av cun Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Plomma2: Da kan det jo være at noe skjer nå, det er neppe gjort på 5 minuttter å kjøre selve "gi tilbud til ønsker"-oppdateringen siden det er snakk om å fordele opp til 1 million ønsker over x hundre tusen studieplassser til en 90 000 personer. Lenke til kommentar
Dan_Emil Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg har søkt sykepleiern.. også er jeg 22 så det er ord.kv.. Men jeg trodde at jeg hadde litt andre "rettigheter".. (les: "So har gjort en grådig feil", litt lenger ned på forum lista..) 9167971[/snapback] kjenner til problemet. kjenner en som hadde et lignende problem ifjor. hvor har du søkt da? 9168089[/snapback] Hia.. håper håper håper!! Lenke til kommentar
TheGreatKhali Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 (endret) jeg også.. skal ringe å undersøke hvorfor de tar såpass mange fra ord.kv, og så få fra prm.kv. kan jo hende jeg egentlig har fått plass da, bare at de driver å oppdaterer.. Endret 29. juli 2007 av TheGreatKhali Lenke til kommentar
theydestroyedme Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 ok la være å quote HELE tråden hver gang dere skal svare. Lenke til kommentar
theydestroyedme Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 hva faen er det her for no?? jeg lå som niende i køen. Idag står det DU STÅR SOM 10. I VENTEPLISTA.! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 hva faen er det her for no?? jeg lå som niende i køen. Idag står det DU STÅR SOM 10. I VENTEPLISTA.! 9171246[/snapback] Da har antagelig noen blitt feilbehandlet og nå fått rettet opp i det slik at de har blitt tildelt riktig plass på ventelisten. Lenke til kommentar
TheGreatKhali Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 yes ass... jeg har kommet in på 2.valget mitt. Nå står jeg som nr.2 på 1.valget mitt... Lenke til kommentar
theydestroyedme Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 herregud alle går fremover, jeg går bakover i køen. satans dritt Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Noen som hadde status "Venteliste, men studiet vil trolig ikke ta inn flere", som har fått noe tilbud? Har det på første valget og siste oppdatering er 27.07. Skulle det ikke vert oppdatert uansett den 29.07? Lenke til kommentar
theydestroyedme Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 SO brenn i helvete. SUPPLERINGSOPPTAKET ER FERDIG. JEG RYKKET NED. http://info.samordnaopptak.no/nyheter/supp...gsopptaket_2007 Lenke til kommentar
Dan_Emil Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Flott The Great Khali!! Nå er det bare å vente til torsdag til det siste "opptaket" Men er du fornøyd over å komme på 2.pri da? Jeg har en liten suprise til dere! Sjekk hva jeg fikk i mail etter at jeg hadde sendt en litt bitter mail til SO. "Du skulle klart ha fått tilbud ved HIA, men de sendte tydeligvis ikke ut noen nye tilbud i suppleringsopptaket. Vi legger nå inn en "overstyringskode" som sikrer at du får tilbud ved HiA i neste runde. Opptaket blir da klart førstkommende torsdag." Tar det med en klype salt (eller to) for jeg er en levende ulykkesfugl! Lenke til kommentar
Dan_Emil Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Noen som hadde status "Venteliste, men studiet vil trolig ikke ta inn flere", som har fått noe tilbud? Har det på første valget og siste oppdatering er 27.07. Skulle det ikke vert oppdatert uansett den 29.07? 9173481[/snapback] Mitt har stått slik hele tida! VGedlig irriterende! Men ta en kjapp tlf til saksbehandleren din, da får du svar på alt.. dt har i alle fall jeg! og DET har lønt seg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå