John-Holmes Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Hei. Jeg bare tenkte jeg skulle lage en tråd for å fiske etter noen gode tips for et stablit og bra hovedkort til å bruke i samsvar med en firekjerners prosessor som Intel Q6600. Det er så mangen dårlige hovedkort der ute, noen som støtter dårlig, og andre som restarter konstant. I den sammenheng lurte jeg som nevnt tidligere på om det er noen som har noen gode erfaringer med hovedkort til firekjerners prosessorer? Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hei. Jeg bare tenkte jeg skulle lage en tråd for å fiske etter noen gode tips for et stablit og bra hovedkort til å bruke i samsvar med en firekjerners prosessor som Intel Q6600. Det er så mangen dårlige hovedkort der ute, noen som støtter dårlig, og andre som restarter konstant. I den sammenheng lurte jeg som nevnt tidligere på om det er noen som har noen gode erfaringer med hovedkort til firekjerners prosessorer? 9164079[/snapback] Kjører Q6600 med 6GB RAM og Vista x64 på et Asus P5K Deluxe. Funker meget stabilt og bra, etter litt innkjøringstrøbbel som for det meste skyldes x64.. Lenke til kommentar
John-Holmes Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Hmm.. Gir det noe mer ytelse å kjøre x64 OS? Har hørt så mye negativt om x64 at jeg ikke helt vet om jeg begir meg ut på det. Som Windows XP PRO i 64 bits versjonen har en god del problemer med spill og aplikasjoner.. :s Endret 30. juli 2007 av John-Holmes Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Hmm.. Gir det noe mer ytelse å kjøre x64 OS? Har hørt så mye negativt om x64 at jeg ikke helt vet om jeg begir meg ut på det. Som Windows XP PRO i 64 bits versjonen har en god del problemer med spill og aplikasjoner.. :s 9172995[/snapback] Vista x64 er mye bedre enn XPP x64, men har du ingen god grunn til å bruke x64 så ikke gjør det... Behov for mer minne enn 3GB er eneste gode grunnen jeg ser i dag, så lenge det ikke finnes særlig mange applikasjoner som er kompilert for x64. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå