Behersk87 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Haj haj, jeg har kjøpt meg min andre skjerm fordi jeg er lei av å få kjeft fordi jeg ikke svarer på msn når jeg gamer, problemt løst! Eller ikke det jeg sliter med er at om jeg feks skal se en film eller noe på den ene skjermen så stopper bildet opp på den ene mens jeg sitter å spiller på den andre, jeg får heller ikke dratt msn orntlig over så jeg kan skifte samtale vinduer uten å alt tabbe ut av spillet (er jo det jeg vil unngå) Så nå er cluet at jeg trenger uber hjelp for å få detta til å funke årntlig så jeg ikke har sløst 1,5 k på ny skjerm. Takker på forhånd for all hjelp jeg får. Mvh Kim "Behersk" Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Enten ma du spille spillet i et vindu, ellers sa kommer du ikke unna "alt + tab" problemet. Lenke til kommentar
JVRG Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 En løsning er å sette opp en annen msn-maskin på den andre skjermen og bruke synergy til å dele tastaturet og musa. Da kan du fint skrive i msn på den ene skjermen samtidig som du spiller på den andre. Lenke til kommentar
Behersk87 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Typisk jaja får bli en ny pc asap da -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå